  • 1. Data: 2011-04-13 21:52:34
    Temat: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy
    razy :

    - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super
    serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie
    ok. zdarza się,
    - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt.
    czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł.
    - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą
    260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się...
    -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak
    spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista"
    zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy
    pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że
    oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero
    kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp.
    , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za
    towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w
    "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i
    zamontowany na sprzęcie...

    Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie
    wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego
    e-mail

  • 2. Data: 2011-04-14 01:24:12
    Temat: Re: MOTORISTA UWAGA NA TEN SALON
    Od: marider <m...@g...pl>

    Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow?
    To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.

    Rozumiem ze do 3 razy sztuka tj. nie ma sie
    czasu/umiejetnosci/podstawowych kluczy a za duzo $ ;) Serwis, to serwis,
    swoje zarobic musi :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-04-14 03:03:29
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "marider" <m...@g...pl> wrote in message
    > Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow? To
    > az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.

    Akurat wymiana swiec w sportowym motocyklu naprawde potrafi byc upierdliwa.
    Tez sie sam za to sam nie biore, za duzo kombinacji.
    Nie to ze sie nie da, ale w godzine tego nie zrobisz.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 4. Data: 2011-04-14 04:52:10
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marider"
    Nie potrafisz wymienic oleju z filtrem, swiec i zamontowac crashpadow?
    To az takie trudne jest? O_o Pytam, bo nie wiem.

    Ty a co wspolnego ma umiejetnosc naprawy moto przez wlasciciela z
    nieterminowoscia i niesolidnoscia warsztatu???
    A ze kolega poruszyl temat tabu to inna sprawa bo przeciez nie on pierwszy
    ma z Motorista problemy.
    Ale inni pochlipuja w katach bo przeciez to "znajomy" serwis wiec nie wypada
    sie skarzyc :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-04-14 08:29:20
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-04-14 06:52, Tytus pisze:
    > Ty a co wspolnego ma umiejetnosc naprawy moto przez wlasciciela z
    > nieterminowoscia i niesolidnoscia warsztatu???

    Dla mnie sztuczny problem. Ale jesli tak podchodza do klientow lecac w
    kulki z terminami, to w koncu beda serwisowac tylko swoje motocykle o
    ile nie natrafia na problem, ktory ich przerosnie ;)

    > A ze kolega poruszyl temat tabu to inna sprawa bo przeciez nie on
    > pierwszy ma z Motorista problemy.

    A to nie wiedzialem, nie sledze watkow gdzie ktory jaki warsztat jest
    "be" a ktory wynoszony pod niebiosa.

    > Ale inni pochlipuja w katach bo przeciez to "znajomy" serwis wiec nie
    > wypada sie skarzyc :)

    Luzna uwage puscilem tylko- wymiana swiec w R1 az taka trudna nie jest i
    w godzine na spokojnie sie z tym wyrobisz nawet z fabrycznym zestawem
    kluczy - o ile sa bo w Polsce dziwnym trafem takie rzeczy czesto "gina",
    to samo olej czy crashpady (w mojej obecnej R1 montaz YEC'ow zajal mniej
    niz 20 minut) :) Natomiast do Motoristy nic nie mam, ani znajomi ani ich
    usprawiedliwiam bo nic mi do gosci. Sam serwisuje sie w Bialymstoku od
    jakichs hmmm 12lat w 1 warsztacie i nie mam najmniejszych powodow do
    narzekan - gosc solidny, pasjonat i 100% sprawdzony we wszystkim czego
    sie dotknie a jak slyszalem "dobry mechanik, to skarb" :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2011-04-14 09:18:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-04-13 23:52:34 +0200, andrzeju <stadnina_grodzisko@_NOSPAM_wp.pl> said:

    > - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo,

    Jak to zmierzyłeś?

> [...]
    > czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80
    > zł. - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się

    Jeśli cena obejmowała świece i były to jakieś Irydówki (bo takie chce
    serwisówka), to cena względnie normalna. Ktoś kto podawał cenę albo nie
    uwzględnił samych świec i podał koszt samej robocizny, albo założył że
    idą tam zwykłe (ale to coś za tanio by wychodziło).

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-04-14 09:22:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-14, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Jak to zmierzyłeś?

    Moze spuscil do wymaganego poziomu i zobaczyl ile? Chlopak sobie z palca
    nie wyssal tego oleju bo akurat mialem podobnie - jak chcesz wiedziec
    wiecej to uderz na priv.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-04-14 09:51:59
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Chlopak sobie z palca
    > nie wyssal tego oleju bo akurat mialem podobnie - jak chcesz wiedziec
    > wiecej to uderz na priv.

    Tylko za duzo oleju bylo???
    Slyszalem ze cos wiecej???
    Ale to tajemnica ....ciiiiii.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-04-14 10:54:20
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Moze spuscil do wymaganego poziomu i zobaczyl ile? Chlopak sobie z palca
    > nie wyssal tego oleju bo akurat mialem podobnie

    Wychodzi na to, że częsta przypadłość
    i jak się samemu nie dopilnuje ...

    Pzdr

    JKK