  • 21. Data: 2019-02-09 12:28:20
    Temat: Re: Mały samochód dużoo miejsca nad głową
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 17:32:20 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To przeczytaj tytuł. Ale tym razem ze zrozumieniem.

    A ty cały wątek - też ze zrozumiemiem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2019-02-09 12:31:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 11:59:23 +0100, LEPEK napisał(a):

    > No tak, bo przecież prawdziwy facet musi mieć porządną furę... A i
    > używanie określenia "skuter" w tym kontekście dopełnia całości obrazu...

    Wszyscy mają straszną spinę dzisiaj.

    Zdaje się, że popularyzacja emotek zrobiła straszliwe spustoszenia. Jak nie
    dasz "buźki ze zmrużonym okiem" na końcu zdania, to się natychmiast zaczyna
    krucjata oburzonych...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2019-02-09 14:04:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-09 o 12:28, Maciek pisze:

    > A ty cały wątek - też ze zrozumiemiem.

    Ty całego nie ogarniasz, ale przynajmniej tytuł to jednak mógł byś.
    Ze zrozumieniem oczywiście.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2019-02-09 15:16:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 14:04:50 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ty całego nie ogarniasz, ale przynajmniej tytuł to jednak mógł byś.
    > Ze zrozumieniem oczywiście.

    Ja ciebie również serdecznie pozdrawiam.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2019-02-09 19:18:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Punto.

    Widziałem dziś pierwszy raz. Nawet ładne.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 26. Data: 2019-02-09 19:28:47
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2019-02-07 17:41:49 niejaki Peter napisał:
> [...]
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    jak nie musi być nowy to peugeot 1007

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 27. Data: 2019-02-09 19:39:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-07 o 17:41, Peter pisze:
> [...]
    > siedzenia nadal było dużo przestrzeni nad głową????
    >

    > nic mi przychodzi do głowy poza agila 2 suzuki wagonR+2.....

    Nieustająco Yaris

  • 28. Data: 2019-02-09 20:48:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2019 o 12:04, LEPEK pisze:

    > A widzisz, ja nie umiem czytać i nie zrozumiałem...

    > Nie, lepiej przeprowadzić dialog:
    >  - jeżdżę Doblo - czy są jakieś osobówki, w których jest podobnie dużo
    > miejsca?

    Zapomniałeś tylko dodać że dopisał "ale małe" - co oznacza, że chce coś
    mniejszego niż Doblo.
    Czyli wszystkie furgonetki odpadają z założenia, jako niespełniające
    kryteriów.

    >  - Punto
    > [kurtyna]

    Zgadza się - jeden z niewielu aut klasy A czy B w których mieściłem się
    bez problemu, a jak wiesz gabaryty mam spore i fotel zawsze ustawiam na
    maksa w górę.

  • 29. Data: 2019-02-09 22:00:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Feb 2019 18:18:25 GMT, PiteR napisał(a):

    > Widziałem dziś pierwszy raz. Nawet ładne.

    Jak mogłeś dziś pierwszy raz widzieć jeden z popularniejszych samochodów w
    Polsce? Tak z ciekawości pytam.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 30. Data: 2019-02-09 22:41:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Jak mogłeś dziś pierwszy raz widzieć jeden z popularniejszych
    > samochodów w Polsce? Tak z ciekawości pytam.

    Też się zastanawiam ;) Być może to skrzywienie i oglądam się tylko za
    niemieckimi samochodami.

    Idę paczę co to za ładny samochód zerkam na kołpaki a tam zaskoczka
    Fiat.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer