  • 1. Data: 2010-04-21 09:49:33
    Temat: Mocowanie zarowki - GS500
    Od: "McLew" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    na poczatku problem:
    Suzuki GS500, 2006r. Spalila sie zarowka w reflektorze, kupilem nowa, i przy
    zakladaniu okazalo sie, ze poprzedni wlasciciel zrobil niezla sztuke - nie ma
    zadnego mocowania - odblysnik zostal pozaginany tak, zeby trzymal zarowke :/
    wyprostowalem, nowa zarowke wlozylem i przykleilem tasma, ale to duzy
    "zamiast_srodek".
    Stad pytanie/prosba:
    1 ktos moglby pokazac fote jak to mocowanie powinno wygladac, bo nie mam
    zielonego pojecia? :/ Wtedy moze cos bym mogl kombinowac...
    2 Wiem, ze jakis drut-zapinka tam powinien byc - skad to zdobyc? Jak inaczej
    mocowac pewnie zarowke? H4 tam jest...

    Z gory olbrzymie dzieki za wszelka pomoc!
    Maciej
    GS500
    Wrocław

  • 2. Data: 2010-04-21 09:52:30