  • 1. Data: 2012-07-22 13:05:58
    Temat: Modele telewizorów
    Od: romek <b...@m...com>

    Witam!
    Czy ktoś z forumowiczów zna stronę internetową na której można by wyczytać
    jakie modele telewizorów wiodących firm w jakim roku wypuszczono na rynek i
    jakie modele sa najnowszej konstrukcji?

    --
    romek

  • 2. Data: 2012-07-22 22:24:06
    Temat: Re: Modele telewizorów
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-22 13:05, romek pisze:
> [...]
    > jakie modele telewizorów wiodących firm w jakim roku wypuszczono na rynek i

    tak, np wiodaca firma samsung www.samsung.pl inne wiodące firmy maja
    podbne strony.

  • 3. Data: 2012-07-22 22:29:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 22:24:06 +0200, boxfish napisał(a):

    > tak, np wiodaca firma samsung www.samsung.pl inne wiodące firmy maja
    > podbne strony.

    Co się odzywasz? On się forumowiczów pytał a nie Ciebie!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-07-23 10:34:41
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 22:24:06 +0200, boxfish napisał(a):

    > tak, np wiodaca firma samsung www.samsung.pl inne wiodące firmy maja
    > podbne strony.
    Tyle to wiem, ale mi chodziło o to by uzyskać informacje dotyczące modeli
    telewizorów i ich roku wprowadzenia na rynek bym mógł sobie wybrac
    najnowsze konstrukcje w poszczególnych modelach i markach. I to w formie
    zbiorczej.

    --
    romek

  • 5. Data: 2012-07-23 11:49:07
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-23 10:34, romek pisze:

> [...]
    > telewizorów i ich roku wprowadzenia na rynek bym mógł sobie wybrac
    > najnowsze konstrukcje w poszczególnych modelach i markach. I to w formie

    Tak z ciekawości po co Ci ta wiedza?
    Jak wiadomo najnowsze nie zawsze jest najlepsze :-)

  • 6. Data: 2012-07-23 11:55:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    z nabazgrał(a):

    > Tak z ciekawości po co Ci ta wiedza?
    > Jak wiadomo najnowsze nie zawsze jest najlepsze :-)

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ie=UTF-8&ion=1#hl=pl&sclient=psy-ab&q=ces+2012+tv&oq
    =ces+2012+tv&gs_l=serp.3..0i19.2668.3104.0.3888.3.3.
    0.0.0.0.171.439.0j3.3.0...0.0...1c.B8_ZJYUCEbA&pbx=1
    &bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=49966350
    26565803&biw=1280&bih=886&ion=1

  • 7. Data: 2012-07-24 16:52:55
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]
    > telewizorów i ich roku wprowadzenia na rynek bym mógł sobie wybrac
    > najnowsze konstrukcje w poszczególnych modelach i markach. I to w formie

    I co ci to da ? bedzies zmiał "najnowszy" ? ja chyba wolę najlepszy ;-)
    (oczywiście dla mnie)

    Podpowiem ci, nawet jak znajdziesz najnowszy to się okaże że tych
    najnowszych to jest 24 odmiany w zależności od tego w którym tygodniu
    były produkowane i jakie akurat elementy były dostępne.

  • 8. Data: 2012-07-24 20:54:15
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    romek (b...@m...com)
    in news:11ul3kk6o8qkw$.1rp47wnnk0qw2.dlg@40tude.net

> [...]
    > wyczytać jakie modele telewizorów wiodących firm w jakim roku
    > wypuszczono na rynek i jakie modele sa najnowszej konstrukcji?

    Samsung koduje rok w nazwie modelu:
    http://www.retrevo.com/samples/Samsung-HDTV-Decoder.
    html

    MSz

  • 9. Data: 2012-07-26 05:59:06
    Od: romek <b...@m...com>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 13:05:58 +0200, romek napisał(a):

> [...]
    > jakie modele telewizorów wiodących firm w jakim roku wypuszczono na rynek i

    Dzięki
    --
    romek