  • 1. Data: 2011-03-03 15:00:06
    Temat: Mrugająca koperta Nokia E52 nowa
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Może wydać się głupie, ale jednak nie wiem dlaczego mruga mi koperta
    w e52 w prawym górynm rogu ekranu
    Wykasowane wszystkie wiadomości, wysłane, nadawcza, odebrane, raporty
    wszystko wykasowane i dalej mruga.

    Ktoś ma pomysł? w instrukcji tez nic nie widze na temat mrugającej koperty
    w poprzedniej E52 nie było tego, dzis dostałem nową E52 najnowszy firmware
    i mruga sobie

    pozdrawiam i dzięku za podpowiedź

  • 2. Data: 2011-03-03 16:11:11
    Temat: Re: Mrugająca koperta Nokia E52 nowa
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2011-03-03 16:00, Amir pisze:
> [...]
    > w poprzedniej E52 nie było tego, dzis dostałem nową E52 najnowszy firmware

    Wykasuj smsy na karcie SIM. Pamięć na karcie się przepełniła.

  • 3. Data: 2011-03-03 18:10:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 3 Mar 2011 16:00:06 +0100, Amir napisał(a):

    > Może wydać się głupie, ale jednak nie wiem dlaczego mruga mi koperta
    > w e52 w prawym górynm rogu ekranu
    > Wykasowane wszystkie wiadomości, wysłane, nadawcza, odebrane, raporty
    > wszystko wykasowane i dalej mruga.

    A podepnę się pod wątek, bo moja e52 też mruga, tyle że tym wybierakiem
    kwadratowym na środku. Nie rozumiem po co, da się wyłączyć?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2011-03-03 22:13:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-03-2011 o 19:10:22 Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie rozumiem po co

    Oddycha

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-03-05 18:32:29
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 23:13:44 +0100 Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    > Oddycha

    E72 można udusić przez konfigurację i zaczyna dychać tylko jak jest nowy
    SMS albo coś w tym rodzaju.

    Za ma inną denerwującą właściwość (i nie tylko ten model) - screensaver
    wyświetla zegarek, zresztą niezbyt wygodny, bo mały, ale gorzej, że ten
    zegarek przemieszcza się po ekranie. Jak go przytrzymać w jednym
    miejscu? No i byłby lepszy gdyby był większy...

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

  • 6. Data: 2011-03-07 15:19:47
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Wykasuj smsy na karcie SIM. Pamięć na karcie się przepełniła.

    dzięki pomogło