  • 1. Data: 2011-12-01 00:51:49
    Temat: Mufki na kierownicę i nakładki na klamki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Ostatnio zamontowałem podgrzewane manetki - oczym pisałem na grupie. Okazuje
    się, ze przy 3 stopniach same manetki nie dają już dobrego komfortu.
    Zrobilem więc tuning na maxa - motomufki + izolacja klamek. Do tego jak
    jeszcze grzeja manetki - okazuje się, ze jazda jest przyjemnością a im
    dłużej jedziemy tym cieplej w ręce. na razie jeździłem w temperaturze około
    4 stopnie

    Zdjęcia tu
    http://moto.arbiter.pl/galeria/motomufki

  • 2. Data: 2011-12-01 04:58:39
    Temat: Re: Mufki na kierownicę i nakładki na klamki
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    > Ostatnio zamontowałem podgrzewane manetki - oczym pisałem na grupie.
    > Okazuje się, ze przy 3 stopniach same manetki nie dają już dobrego
    > komfortu.

    Uwazaj na siebie. Puszkarze juz sie odzwyczaili od 2 kolek na drodze, a i
    asfalt moze miec zdradliwe "placki" przyczepnosci i kompletnego jej braku.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2011-12-01 07:35:16
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 01.12.2011 05:58, Ivam wrote:
    > Uwazaj na siebie. Puszkarze juz sie odzwyczaili od 2 kolek na drodze, a
    > i asfalt moze miec zdradliwe "placki" przyczepnosci i kompletnego jej
    > braku.

    Uważać na siebie oczywiście trzeba zawsze i poprawkę na inną
    przyczepność (szczególnie rano) też brać należy, ale z tym
    odzwyczajaniem to mnie zawsze bawiło. Kto w ogóle wymyślił tę teorię? :)
    Jak się dasz zauważyć kierowcy auta to on przeważnie zjeżdża - i
    nieważne czy dlatego, że boi się o lakier na swoim aucie, czy o Twoje
    zdrowie :)
    Takie moje miejskie obserwacje.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 4. Data: 2011-12-01 08:28:34
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał

    > Uwazaj na siebie. Puszkarze juz sie odzwyczaili od 2 kolek na drodze, a i
    > asfalt moze miec zdradliwe "placki" przyczepnosci i kompletnego jej braku.

    Testowalem w niedziele podczas drobniutkiej mzaweczki. Fakt, ze bywalo
    slizko, i niewiele braklo a bylaby skektakularna gleba, przy ostrzejszym
    hamowaniu. Puszkarze jednak nadal sie grzecznie rozjezdzali na boki -- sporo
    sie zmienilo przez ostatnie kilka lat. Oj sporo.

    Pawel

    SVSZ i SC33'98

  • 5. Data: 2011-12-01 08:42:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Arbiter pisze:

    > Zdjęcia tu
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/motomufki

    Czy ten materiał to neopren? Myślę o owinięciu samych klamek. Mam
    handbary i podgrzewane manetki. W dłonie jest ciepło ale najgorzej mają
    palce. Zwykle trzymam 1-2 paluchy na hamulcu i te w ostatnich dniach
    cierpią.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-12-01 09:33:56
    Temat: Re: Mufki na kierownice i nak?adki na klamki
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.12.2011 Arbiter <n...@h...com> napisał/a:
    > Ostatnio zamontowa?em podgrzewane manetki - oczym pisa?em na grupie. Okazuje
    > sie, ze przy 3 stopniach same manetki nie daj? ju? dobrego komfortu.
    > Zrobilem wiec tuning na maxa - motomufki + izolacja klamek. Do tego jak
    > jeszcze grzeja manetki - okazuje sie, ze jazda jest przyjemno?ci? a im
    > d?u?ej jedziemy tym cieplej w rece. na razie je 1/4 dzi?em w temperaturze oko?o
    > 4 stopnie

    Patrz ja po prostu zakładam rękawice, takie cieplejsze jak zimno.

    A poważnie, jak daleko/długo jedziesz żeby takie modyfikacje były potrzebne?
    Pytam bo mi na 0,5h jazdy zupełnie starczają rękawice.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2011-12-01 11:11:26
    Temat: Re: Mufki na kierownic? i nak?adki na klamki
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 1 Dec 2011 01:51:49 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:
> [...]
    im
    > dłużej jedziemy tym cieplej w ręce. na razie jeździłem w

    To mi sie zdarza przy -2 o 6 rano.

    --
    Glub
    SW-T400

  • 8. Data: 2011-12-01 17:31:59
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "duddits" <p...@N...fz6.pl> napisał w wiadomości
    > ale z tym odzwyczajaniem to mnie zawsze bawiło. Kto w ogóle wymyślił tę
    > teorię? :)

    Nie wiem gdzie jeździsz, ale tam gdzie ja jezdze - M.st.W-wa różnica
    ogromna. Po prostu motocykli jeździ ze 100x mniej więc i kierowcy się nie
    spodziwają.
    W ciągu ostatnich 3 dni miałem 2 sytuacje gdzie ktos chciał mnie rozjechać
    (nagła zmiana pasa na osiedlowej uliczce gdy wyprzedzalem samochod).

    Nie bez znaczenia jest fakt, że teraz się jeździ głównie po nocy a latem
    góównie w dzień. mokra jezdnia, ciemno etc. Jest dużo gorzej, kierowcy nie
    spodziewają się motocykli i jezdżą tak jakby ich nie było.

  • 9. Data: 2011-12-01 17:32:28
    Temat: Re: Mufki na kierownice i nak3adki na klamki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A poważnie, jak daleko/długo jedziesz żeby takie modyfikacje były
    > potrzebne?
    > Pytam bo mi na 0,5h jazdy zupełnie starczają rękawice.

    niedaleko. Lubię jak jest mi wygodnie.

  • 10. Data: 2011-12-01 17:34:07
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jb7emi$b5s$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ten materiał to neopren? Myślę o owinięciu samych klamek. Mam handbary
    > i podgrzewane manetki. W dłonie jest ciepło ale najgorzej mają palce.
    > Zwykle trzymam 1-2 paluchy na hamulcu i te w ostatnich dniach cierpią.

    ten materiał to jakas folia do pakowania paczek. Tylko nie zwykłą bombelkowa
    a taka rozdmuchiwana o grubosci kilka mm. Kupiłem coś od chińczyka i wysłał
    mi w to zawinięte:)

    Jeśli jesteś z w-wy mogę dać taki materiał. NEopren chyba też ok ale nie
    miałęm pod ręką.

    W kazdym razie zupełnie inaczej się czują palce niż przy klamkach
    lodowatych. Gdzie cała reka ciepła a 2 palce jak z drewna