  • 1. Data: 2012-10-13 16:33:43
    Temat: Myjnia automatyczna, urwana tylna wycieraczka
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Dziś 13, miałem szczęście :)
    Miałem chwilę czasu, pojechałem na szybko na myjkę automatyczną,
    a ta mi z wycieraczki z tylnej szyby zrobiła mietłę, przy okazji
    uszkadzając lakier na spojlerze (połamane ramię). Nie mieli
    druków zgłaszania szkody, coś tam im wyskrobałem na papierze
    i do poniedziałku czekam na kontakt. Myjnia jest ubezpieczona
    (Lotos - a co, napiszę). Uszkodzenia opisane w piśmie przyjęli
    bez słowa, zdjęcia zrobiłem sam. Bawił się ktoś w
    odszkodowanie/likwidację szkody z tego tytułu? Doświadczenia mile
    widziane ;)

    BTW - teksty w stylu "na myjnię automatyczną się nie jeździ"
    mnie zupełnie nie interesują.

  • 2. Data: 2012-10-13 20:33:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.10.2012 16:33, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > widziane ;)
    >
    > BTW - teksty w stylu "na myjnię automatyczną się nie jeździ"

    ostatnio z nudów czekając aż auto się umyje przeczytałem regulamin, a
    tam stało że zakaz wjazdu ze spojlerem/owiewką, zerknij czy i w Twoim
    przypadku tak nie jest, będą mieli się do czego przyczepić.

  • 3. Data: 2012-10-13 23:35:50
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Albercik* w wiadomości news:k5cc5f$pu4$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    > ostatnio z nudów czekając aż auto się umyje przeczytałem regulamin, a tam
    > stało że zakaz wjazdu ze spojlerem/owiewką, zerknij czy i w Twoim
    > przypadku tak nie jest, będą mieli się do czego przyczepić.

    Czyli połowa kombiaków ma zakaz wjazdu na myjnię? Tu bardziej chodzi o
    elementy dodatkowe... choć mi 3 tygodnie temu myjnia urwała fabryczny
    spojler w aucie, szkoda zgłoszona, oględzien brak bo auto sprzedałem chyba
    następnego dnia.

    Pozdr

  • 4. Data: 2012-10-14 11:07:06
    Od: Rychu <r...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 16:33:53 UTC+2 użytkownik Artur Maśląg napisał:
> [...]
    >
    > widziane ;)
    >

    > BTW - teksty w stylu "na myjnię automatyczną się nie jeździ"

    Kwestia konkretnej myjni. Mnie w bp urwalo przednia wycieraczke a gole ramie
    porysowalo szybe. Tez spisywalem prowizoryczny protokol, robilem zdjecia ale okazalo
    sie iz zbytecznie bo pozniej w ogole nie bylo to potrzebne. Zgodnie z ustaleniami
    wymienilem szybe + wycieraczki a faktury dostarczylem na myjnie. Tydzien i dostalem
    telefon by zglosic się po odbior kasy.

  • 5. Data: 2012-10-14 12:55:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > widziane ;)
    >
    > BTW - teksty w stylu "na myjnię automatyczną się nie jeździ"

    a przeczytałeś dokładnie regulamin?

    masz homologacje na spojler?

    pamiętaj jak łamiesz prawo to musisz zostać ukarany.

  • 6. Data: 2012-10-14 12:57:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-13 20:33, Albercik pisze:
    (...)
    > ostatnio z nudów czekając aż auto się umyje przeczytałem regulamin, a
    > tam stało że zakaz wjazdu ze spojlerem/owiewką, zerknij czy i w Twoim
    > przypadku tak nie jest, będą mieli się do czego przyczepić.

    Przy takich zapisach to by wykluczyli pewnie z połowę samochodów,
    ponieważ tego typu elementy są bardzo często fabryczne - tak jak
    u mnie.

  • 7. Data: 2012-10-14 13:05:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 12:57:47 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    >
    > Przy takich zapisach to by wykluczyli pewnie z połowę samochodów,
    > ponieważ tego typu elementy są bardzo często fabryczne - tak jak

    A nie masz zakazu wjazdu matizow ? Bo o ile pamietam to one mialy slabo
    klejone.

    U mnie jest zakaz wjazdu z hakiem ... nie wiem czemu, haka przeciez nie
    urwie :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-10-14 13:56:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-14 12:55, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > a przeczytałeś dokładnie regulamin?

    Chyba tak.

    > masz homologacje na spojler?

    Nie, samochód jest z nim homologowany.

    ?

  • 9. Data: 2012-10-14 14:07:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-14 13:05, J.F. pisze:

    > A nie masz zakazu wjazdu matizow ? Bo o ile pamietam to one mialy slabo
    > klejone.

    Niczego takiego nie zauważyłem, zresztą spoilera mi nie urwało, tylko
    wycieraczkę :)

    > U mnie jest zakaz wjazdu z hakiem ... nie wiem czemu, haka przeciez nie
    > urwie :-)

    Może uszkadza szczotki, bądź istnieje możliwość ich zaplątania się.

  • 10. Data: 2012-10-14 20:44:53
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.10.2012 14:07, Artur Maśląg pisze:

    > Niczego takiego nie zauważyłem, zresztą spoilera mi nie urwało, tylko
    > wycieraczkę :)

    > Może uszkadza szczotki, bądź istnieje możliwość ich zaplątania się.

    tu zapewne chodzi o fotokomórkę, która bada obrys samochodu i na jej
    podstawie opuszczane sa szczoty czy dmuchawa i na takich elementach może
    zgłupieć albo ich nie wykryć poprawnie. Nie jest istotne czy te elementy
    są instalowane fabrycznie czy nie - taki napis był na tej myjni gdzie to
    czytałem..