  • 1. Data: 2024-03-20 13:43:27
    Temat: NJU - parę pytań o "strefę klienta"
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Rozważam przeniesienie numerów do nju i:
    1. na ile kompletne jest zarządzanie przez stronę www?
    Zamawianie/likwidowanie usług.
    2. czy można pobrać biling i jak dokładny?
    3. jakieś pułapki/niespodzianki?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2024-03-21 07:44:23
    Temat: Re: NJU - parę pytań o "strefę klienta"
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 13:43, Kamil Jońca pisze:
    > Rozważam przeniesienie numerów do nju i:

    Bardzo dobry pomysł - mam 3 numery w jednym pakiecie od kilku lat i
    szczerze mówiąc dopiero Twój post zmusił mnie do zajrzenia na ich stronę
    :) To nie było mi potrzebne od dawna bo po prostu działa

    > 1. na ile kompletne jest zarządzanie przez stronę www?
    > Zamawianie/likwidowanie usług.
    Na oko wydaje się kompletne.

    > 2. czy można pobrać biling i jak dokładny?

    Z pamięci powiem, że dość dokładny - nie sprawdziłem dzisiaj, bo numer
    główny ma córka, a nie chciałem jej głowy zawracać SMSem weryfikującym,
    a mój numer tu tutaj (zamknięty blaszany budynek na Słowacji) nie ma
    zasięgu - tylko wifi calling i z jakiegoś powodu SMS nie dotarł...

    > 3. jakieś pułapki/niespodzianki?

    Nie istnieją - Mieliśmy wcześnie dwa z tych trzech numerów w Virgin i
    nieprzyjemnie nas zaskoczył wyjazd na Węgry, kiedy okazało się, że w
    ramach roamingu nie ma nawet kilobajta danych. W Nju mamy teraz 90 GB
    danych za tego ponad 10GB w roamingu EU za 57 pln miesięcznie.

    Raz zapłaciłem więcej ok kilkanaście złotych, ale świadomie, bo
    musieliśmy skorzystać z internetu w CH.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2024-03-21 12:12:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Mar 2024 07:44:23 +0100, Mirek Ptak wrote:

    > Bardzo dobry pomysł - mam 3 numery w jednym pakiecie od kilku lat i
    > szczerze mówiąc dopiero Twój post zmusił mnie do zajrzenia na ich stronę
    > :) To nie było mi potrzebne od dawna bo po prostu działa

    Też mam w nju, ale ja bym jednak porównał oferty, bo się zmieniają.
    W nju są też dość skomplikowane zasady, które trzeba zrozumieć.
    Jednym będą pasować, innym nie .

    > Na oko wydaje się kompletne.

    Nie miałem potrzeby używać :-)

    > Z pamięci powiem, że dość dokładny - nie sprawdziłem dzisiaj, bo numer

    billing jak billing - data, godzina, czas, rodzaj.

    Przynajmniej za rozmowy, bo internet ... te smartfony chyba bardzo
    często korzystają, nju to chyba jakos podsumowuje .. i to chyba mocno
    niedokładnie .. 17-go byłem na wycieczce, prawie na pewno korzystałem
    z internetu ... nie ma na billingu.

> [...]
    > danych za tego ponad 10GB w roamingu EU za 57 pln miesięcznie.

    > Raz zapłaciłem więcej ok kilkanaście złotych, ale świadomie, bo

    A to moze nie być takie świadome, ze CH nie w EU :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-03-24 14:32:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Też mam w nju, ale ja bym jednak porównał oferty, bo się zmieniają.
    > W nju są też dość skomplikowane zasady, które trzeba zrozumieć.
    > Jednym będą pasować, innym nie .

    To już zrobiłem. Chodzi mi o rzeczy których nie ma w oficjalnyh
    dokumentach, a zaczyna się doceniać, gdy ich nie ma :)

    W każdym razie dzieki za odzew.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/