  • 1. Data: 2016-03-05 17:41:43
    Temat: [NTG] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - wymagania sprzetowe
    Od: z <...@...pl>

    Nie wiem gdzie zapytać a sprawa pilna :-) Nie znam się
    Czy jak piszą w dzisiejszych czasach że minimalne wymagania sprzętowe to
    I5 650 a ja mam do dyspozycji Pentium E 1,8 albo Athlon 7750 3.0 to
    warto spróbować?
    Albo że potrzeba 4GB Ram a ja mam 3,5?
    Geforce GT 640 a mam Geforce 8600 GT lub Geforce 210?

    Nie ruszy wcale czy ruszy ale będzie się tak wlekło że nie da się grać
    nawet przy niskiej rozdzielczości i wyłączeniu szczegółów?

    Nie ma demo/triala na testy niestety

  • 2. Data: 2016-03-05 19:19:08
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Mar 2016 17:41:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <56db0c48$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :
> [...]
    >
    >Nie ruszy wcale czy ruszy ale będzie się tak wlekło że nie da się grać
    >nawet przy niskiej rozdzielczości i wyłączeniu szczegółów?

    Rozgrywka będzie pewnie daleka od komfortowej.

    >Nie ma demo/triala na testy niestety

    W taki sposób producenci gier dają dupy, potencjalny klient zassie
    sobie "triala" z P2P.
    Można jeszcze kupić w Origin i zwrócić w ciągu dwóch tygodni.

    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 3. Data: 2016-03-05 21:34:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 19:19, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Można jeszcze kupić w Origin i zwrócić w ciągu dwóch tygodni.

    Dzięki za info. Tego nie wiedziałem.

  • 4. Data: 2016-03-05 21:56:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Mar 2016 21:34:33 +0100
    doszła do mnie wiadomość <56db42da$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >Dzięki za info. Tego nie wiedziałem.

    Zerknąłem teraz - 24 godziny od pierwszego uruchomienia.

  • 5. Data: 2016-03-05 22:08:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 21:56, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Zerknąłem teraz - 24 godziny od pierwszego uruchomienia.

    A jak ten zwrot się odbywa? Euro na konto?

    Chwila ale ty piszesz chyba o trialu darmowym dla graczy z jakimś abo.
    (15 złczy cuś)
    Niestety ta gra jako triall nie jest dostępna.

  • 6. Data: 2016-03-05 22:53:12
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Mar 2016 22:08:23 +0100
    doszła do mnie wiadomość <56db4ac9$0$657$65785112@news.neostrada.pl>

    >A jak ten zwrot się odbywa? Euro na konto?
    >
    >Chwila ale ty piszesz chyba o trialu darmowym dla graczy z jakimś abo.
    >(15 złczy cuś)
    >Niestety ta gra jako triall nie jest dostępna.

    Tak to(w teorii) wygląda:
    https://www.origin.com/pl-pl/great-game-guarantee
    Przy okazji znalazłem smaczek dla miłośników starszych gier:
    http://www.gog.com/game/pod_gold
    Takiego klimatu brakuje mi w grach.