  • 1. Data: 2009-01-24 08:17:29
    Temat: Nagranie zabezpieczonego filmu
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie, czy nagrywarki "No Name" też mają
    wbudowane zabezpieczenia przed nagrywaniem zabezpieczonych filmów?
    Z Nscreen chciałem zgrać sobie film, a nagrywarka Panasonic odmawia
    posłuszeństwa, informując, że film jest zabezpieczony przed nagraniem...

    Pozdraiwam
    Kris

  • 2. Data: 2009-01-24 13:28:40
    Temat: Re: Nagranie zabezpieczonego filmu
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    "sesam" <s...@o...pl> wrote in message news:gleir0$cg0$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Z Nscreen chciałem zgrać sobie film, a nagrywarka Panasonic odmawia
    > posłuszeństwa, informując, że film jest zabezpieczony przed nagraniem...

    Też jestem ciekaw, czy wszystkie nagrywarki reagują na sygnał zabezpieczenia
    przed kopiowaniem.
    Ja poradziłem sobie stosując kabel EURO pewnej angielskiej firmy, który w
    środku ma chipa wycinającego ten sygnał.
    Nagrywarka przestaje wtedy protestować.

    R09

  • 3. Data: 2009-01-24 14:08:21
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 24 Jan 2009 14:28:40 +0100, "R09" <b...@t...pl> wrote:

> [...]
    >Ja poradziłem sobie stosując kabel EURO pewnej angielskiej firmy, który w
    >środku ma chipa wycinającego ten sygnał.

    a mozecie wiecej napisac o sprzecie posiadanym i o tym kablu z chipem?

    Rozumiem, ze chciales nagrywac cos co miales na dysku decodera, czy
    bezposrednio jak lecialo w programie?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-01-24 15:11:17
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    <a...@p...pl> wrote in message

    > a mozecie wiecej napisac o sprzecie posiadanym i o tym kablu z chipem?
    >
    > Rozumiem, ze chciales nagrywac cos co miales na dysku decodera, czy
    > bezposrednio jak lecialo w programie?

    Kabel nazywa się vice 1000 macromaster. Umożliwia zapis sygnału o
    rozdzielczości odpowiadającej sygnałowi SD
    (np. audycji VOD z wyjścia EURO dekodera n). Operacja ta może być niezgodna
    z prawem obowiązującym w poszczególnych państwach.

    R09