  • 1. Data: 2012-08-20 20:00:39
    Temat: Nagrywarka na USB
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Potrzebuję takiego urządzenia - koniecznie stacjonarnego, działającego
    bez komputera:

    Wersja idealna - wejście i wyjście hdmi, nagrywa na nośniku podłączonym
    do usb w takiej rozdzielczości, jak jest na wejściu, format czytelny w
    komputerze.
    Wersja do zaakceptowania - jw., ale tylko SD z wejściem/wyjściem euro.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2012-08-20 21:11:40
    Temat: Re: Nagrywarka na USB
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 20:00:39 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

> [...]
    >
    > Wersja idealna - wejście i wyjście hdmi, nagrywa na nośniku podłączonym
    > do usb w takiej rozdzielczości, jak jest na wejściu, format czytelny w

    Byłoby to niezgodne z licencją złacza HDMI, więc producent który by coś
    takiego zrobił, natychmiast by tą licencję stracił. Nie wspominając o tym,
    że wymagałoby to usunięcia HDCP z sygnału, za co natychmiast miałoby się
    lawinę pozwów sądowych i być może nawet brygadę antyterrorystyczną pod
    drzwiami o piątej rano.

    Nagrywać HD można albo w urzadzeniu albo po złączu Component

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-08-20 21:46:22
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:00, Jan Rudziński pisze:

    > Wersja idealna - wejście i wyjście hdmi, nagrywa na nośniku podłączonym
    > do usb w takiej rozdzielczości, jak jest na wejściu, format czytelny w
    > komputerze.

    Nie istnieje

    > Wersja do zaakceptowania - jw., ale tylko SD z wejściem/wyjściem euro

    od 10 lat bardzo popularne nagrywarki z dyskiem lub hdd, w zasadzie
    schodzą już z rynku, teraz cała masa boksów multifunkcyjnych

  • 4. Data: 2012-08-20 22:45:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > komputerze.
    > Wersja do zaakceptowania - jw., ale tylko SD z wejściem/wyjściem euro.

    A co miałoby to nagrywać?

  • 5. Data: 2012-08-21 11:17:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Aug 2012 20:11:40 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Byłoby to niezgodne z licencją złacza HDMI, więc producent który by
    coś
    > takiego zrobił, natychmiast by tą licencję stracił. Nie wspominając
    o tym,

    A producenci przejściówek hdmi2scart (svideo lub composite), sa na
    ebay, też łamią ową licencję?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2012-08-21 12:24:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-21 11:17, Marek pisze:

    > A producenci przejściówek hdmi2scart (svideo lub composite), sa na ebay,
    > też łamią ową licencję?

    a jaki widzisz sens w takiej przejściówce?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-08-21 12:49:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 11:17:33 +0200, Marek napisał(a):

    > A producenci przejściówek hdmi2scart (svideo lub composite), sa na
    > ebay, też łamią ową licencję?

    Nie, bo ograniczenie dotyczy tylko materiału HD
    Dla przykładu - jeżeli urzadzenie odtwarza po HDMI materiał z HDCP i
    podepnie się jakiś egzotyczny sprzęt bez niego albo najzwyczajniej w
    świecie się nie dogadają, to urządzenie powinno zmniejszyć rozdzielczość do
    SD.
    Oczywiście niektóre firmy idą na łatwiznę, tak jak np. enka z ich n-boxami
    i n-recorderami i nie wyświetlają nic. No ale ta firma tak już ma, w
    większości spraw idzie na łatwiznę.

  • 8. Data: 2012-08-21 13:46:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik boxfish napisał:
    > nagrywarki z dyskiem lub hdd [...]

    Czym się różni dysk od HDD? ;-)

  • 9. Data: 2012-08-21 16:08:17
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-21 13:46, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Czym się różni dysk od HDD? ;-)

    bo dysk może być dvd-r a hdd nie :-)

    Oczywiście, mój błąd. Miałem na mysli płytki dvd-/+r, dvd-ram etc

  • 10. Data: 2012-08-21 17:54:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Aug 2012 12:24:16 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:
    > a jaki widzisz sens w takiej przejściówce?

    Chętnie bym podłączył tablet który ma tylko hdmi do tv który hdmi
    nie ma.

    --
    Marek