  • 11. Data: 2021-06-10 10:25:57
    Temat: Re: Najtańszy android, wodoodporny, używany
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.06.2021 o 10:21, heby pisze:

    > Jest niewygodna i utrudnia ładowanie i używanie. Obecnie mam telefon w
    > obudowie wodoszczelnej (taka torba na klipsy) z ładowaniem przez Qi za
    > pomocą zewnętrzenj, naklejanej cewki.

    > "Jak pilot do chromecasta z basenu"

    Jak czy jako?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2021-06-10 10:38:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 10:25, LordBluzg(R) wrote:
    > Jak czy jako?

    jak lub/i jako.

    Albo będzie używany "jako" pilot do chromecasta.

    Albo będzie używany "jak" pilot do chromecasta.

    W stosownym czasie wybiorę którąś z tych diametralnie różnych opcji.

  • 13. Data: 2021-08-16 13:53:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Jun 2021 17:47:40 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam czegokolwiek z androidem 7+, używanego, potrafiącego
    > przetrwać
    > zanurzenie 1m w słodkiej wodzie.

    Nurkowałem w Bałtyku z xperia 1, widziałem też filmy z gotowaniem
    Xperii w zupie, nie ma ona czasem aktualizacji do 7+?

    --
    Marek