  • 1. Data: 2010-03-01 16:39:48
    Temat: Naprawa tłumika/wydechu - FZS 600 - gdzie?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Po poprzednim właścicielu mam w swoim moto uszkodzony wizualnie tłumik
    (fabryczny) - po prostu człowiek położył się z moto na asfalcie i lekko
    go przeszlifował (wgniecień brak - lekki szlif na całej długości
    tłumika).
    Czy znak ktoś kogoś zaufanego, w okolichach Wrocławia (lub wysyłkowo -
    jeżeli będzie pewność uczciwości fachowca) kto w miarę szybkim czasie
    zrobiłby mi ten tłumik - w sensie doprowadzenia go do idealnego stanu
    wizualnego?

    Tak BTW to oddałem go (w sensie tłumik) do naprawy jeszcze w styczniu
    tego roku, ale człowiek mający to zrealizować okazał się całkowicie
    niepoważny (*szczerze odradzam* - http://ninja-moto.pl z Sobótki), więc
    pozostałem z nierozwiązanym problemem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-03-02 07:59:16
    Temat: Re: Naprawa tłumika/wydechu - FZS 600 - gdzie?
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    Seba pisze:
> [...]
    > jeżeli będzie pewność uczciwości fachowca) kto w miarę szybkim czasie
    > zrobiłby mi ten tłumik - w sensie doprowadzenia go do idealnego stanu

    Ale przecież fabryczny tłumik w Fazerze jest już fabrycznie zepsuty ;)
    Wizualnie też, ale najbardziej pod względem wydobywanego dźwięku. Zmień
    sobie na jakiś akcesoryjny to nabędziesz nowej radości z jazdy, wiem co
    mówię bo miałem Fazery, małego i dużego.

    > Tak BTW to oddałem go (w sensie tłumik) do naprawy jeszcze w styczniu
    > tego roku, ale człowiek mający to zrealizować okazał się całkowicie
> [...]

    Niepoważne to IMHO jest naprawianie fabrycznego tłumika ;)

    Zdrówka
    --
    DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    ---- http://www.hayabusa.eu.org ----

  • 3. Data: 2010-03-02 08:24:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 08:59, DrFugazi pisze:

    > Niepoważne to IMHO jest naprawianie fabrycznego tłumika ;)

    Dokladnie, zwlaszcza ze oryginala mozna kupic na ebayu za 30-50 euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-03-02 09:51:20
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 09:24:29 +0100, Kuczu napisał(a):

    > Dokladnie, zwlaszcza ze oryginala mozna kupic na ebayu za 30-50 euro.

    Nie mam za dużej praktyki zakupów używek via net na ebayu
    niemieckim/innym - a nie chciałbym kupić czegoś co będzie w gorszym
    stanie wizualnym od mojego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-03-02 09:51:28
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:59:16 +0100, DrFugazi napisał(a):

> [...]
    > sobie na jakiś akcesoryjny to nabędziesz nowej radości z jazdy, wiem co
    > mówię bo miałem Fazery, małego i dużego.

    A być może - tyle, że akcesoryjne nie dość że są głośne to jeszcze
    kosztują niemało.

    > Niepoważne to IMHO jest naprawianie fabrycznego tłumika ;)

    No być może.

    > Zdrówka

    Wzajemnie oczywiście.

    --
    Sebastian S.
    FZS 600

  • 6. Data: 2010-03-02 10:54:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:59:16 +0100, DrFugazi napisał(a):

    A tak BTW - czy da się kupić gotowy (w sensie przykręcam i mam) taki
    pług jaki miałeś w swoim niebieskim FZS-ie?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-03-02 13:12:25
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    Seba pisze:
    > Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:59:16 +0100, DrFugazi napisał(a):
    >
    > A tak BTW - czy da się kupić gotowy (w sensie przykręcam i mam) taki
    > pług jaki miałeś w swoim niebieskim FZS-ie?

    Da się. Skontaktuj się z Mrówką z Plastbike.
    http://www.plastbike.pl

    http://www.plastbike.pl/kontakt.htm

    tam się dowiesz więcej.

    PS. Tłumaczenie się, że fabryczny wydech jest wystarczająco fajny
    działa tylko do czasu pierwszej wymiany na akcesoryjny - wierz mi ;)

    Zdrówka

  • 8. Data: 2010-03-02 14:11:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 14:12:25 +0100, DrFugazi napisał(a):
    > Da się. Skontaktuj się z Mrówką z Plastbike.
    > http://www.plastbike.pl

    Dzięki, podpytam.

    > PS. Tłumaczenie się, że fabryczny wydech jest wystarczająco fajny
    > działa tylko do czasu pierwszej wymiany na akcesoryjny - wierz mi ;)

    Ej, ej - ja twierdzę tylko, że fabryczny jest dla mnie *wytarczający*.
    Nigdzie nie napisałem, że jest fajny...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-03-03 07:26:46
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "DrFugazi" <d...@n...drfugazi.eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hmj2rp$r4q$...@p...pl...

> [...]
    >
    > PS. Tłumaczenie się, że fabryczny wydech jest wystarczająco fajny działa
    > tylko do czasu pierwszej wymiany na akcesoryjny - wierz mi ;)

    Znam parę osób, których śmieszą takie pomysły, jak zmiana wydechu ze względu
    na dźwięk.
    Tobie podoba się hałasujący tłumik - ok, ale nie wszystkim musi się to
    podobać.

  • 10. Data: 2010-03-03 08:11:00
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-03 08:26, Marcin N pisze:
    [..]
    > Znam parę osób, których śmieszą takie pomysły, jak zmiana wydechu ze
    > względu na dźwięk.
    > Tobie podoba się hałasujący tłumik - ok, ale nie wszystkim musi się to
    > podobać.

    I żeby nie było, że szanowny kolega zmyśla to ja jestem jedną z takich
    osób :)

    --
    duddits