  • 11. Data: 2021-04-26 02:24:55
    Temat: Re: Napromieniowani i na wskroś wydymani (na sucho)!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 17 kwi 2021 o 15:29, Czarek pisze:

    > W dniu 14.04.2021 o 23:12, Animka pisze:

    > Zmień leki

    Może zaproponuj Animce jakieś konkretne?...
    [może sprawdzone?]

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 12. Data: 2021-04-26 03:30:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 13 kwi 2021 o 23:12, GurguLenso pisze:

    > 1. Gaslightnining - zaburzanie percepcji rzeczywistości. Ta technika
    > polega na wmawianiu ofiarom, że rzeczywistość, którą widzą nie jest
    > prawdą i że kwestie oczywiste wcale takimi nie są.

    Ludzie nie są głupi -- nie nabiorą się łatwo.
    Dlaczego tedy głupio zachowują się? -- ano
    nie są odważni, więc udają głupich.

    > Cechą naturalnej
    > pandemii jest to, że ludzie najpierw obserwują pewne zjawiska a potem
    > zaczyna się mówić o nich w mediach. Tutaj było odwrotnie.

    Od początku listopada moją matkę alarmowała jej siostra, martwiąca
    się swą wnuczką, mieszkającą w Warszawie -- tamtymczasem media milczały...

    > Żyliśmy
    > normalnie i gdyby nie powiedzieli w środkach masowego przekazu, że
    > jest jakaś pandemia to nikt by nawet tego nie zauważył.

    Poza grabarzami i lekarzami?

    > Przechodzili
    > byśmy jak dotychczas normalne sezonowe okresy przeziębień i uważali
    > byśmy to za normalne. Gaslightning doprowadził do tego, że znaczna
    > część społeczeństwa zaczęła postrzegać choroby sezonowe dróg
    > oddechowych jako śmiertelne zagrożenie. Gdyby ktoś rok temu powiedział
    > lekarzom, że będą zamykać przychodnie, bo mogą do nich przyjść chorzy
    > ludzie to puknęli by się w głowę. Teraz jednak stało się to częścią
    > nowej percepcji rzeczywistości i zaczyna być uważane za normalne.

    - Różne grypy od dawna sieją spustoszenie.
    - CoViD-19 to inaczej SARS-COV-2 -- jakoś zmutowane MERS i SARS
    (wirusy nie są istotami żywymi, więc raczej nie zatroszczą się
    skutecznie o przekazanie ,,swych'' genów, choć czasami
    wykazują się czymś podobnym do przebiegłości czy inteligencji)

    > Zauważcie, że mnóstwo rzeczy, które jeszcze rok temu uważaliśmy za
    > niemożliwe stały się nową normalnością. Już nawet przestajemy
    > kwestionować absurdy, które mnożą się z dnia na dzień.

    Jakieś foreksemple?

    > 2. Wymuszanie narracji. Zdominowanie dialogu społecznego. Wymuszanie
    > narracji polega na nieustannym bombardowaniu ofiary określonymi
    > informacjami. Działa to na zasadzie kłamstwa, które powtórzone tysiąc
    > razy staje się prawdą.

    Tysiące razy powtarzano, że pandemia w Polsce ma się q końcowi -- by
    ludziska nakłonić do głosowania... Czym to powtarzanie zaowocowało
    kilka tygodni po tychże (były dwie tury) głosowaniach?... Fala za falą...

    > Nawet ludzie, którzy na co dzień kierują się
    > rozsądkiem zaczynają w ten rozsądek i trzezwą ocenę rzeczywistości

    trzeźwą -- automat nie weryfikował ortografii?

    > wątpić. Zaczynają myśleć: może jednak jest ta pandemia?

    Po dwukropku nie ma wyliczanki? -- tedy jest cudzysłów?...
    Nie ma i cudzegosłowa -- białkomat także nie weryfikował?...
    To już kolejna wpadka... Gdzieś brak wyrównującej spacji...
    Podniecenie czy brak czasu?...

    > 3. Przepowiadanie przyszłości - kreowanie wizji świetlanej

    Krótka kreska w roli myślnika -- zła typografia...
    Tu widać wyraźnie, że tekst jest napisany przez dyletanta?
    Niekoniecznie -- może przed skopiowaniem była długa krecha...

    Dywiz zamiast myślnika daje (być może nielicznym) wiele do myślenia!

    > przyszłości, która nastąpi po pokonaniu wirusa. Ale jeszcze musimy
    > chodzić w maskach, jeszcze musimy zostać w domu, jeszcze musimy się
    > zaszczepić. TO JESZCZE TYLKO DWA TYGODNIE. Zauważcie, że minął rok od
    > kiedy zostaliśmy zamknięci na dwa tygodnie i granica świetlanej
    > przyszłości coraz bardziej się przesuwa.

    Polska śmiertelność kilkunastu tygodni br. na poziomie 132% wieloletniej
    normy...

    > Wszystko, co dobre ma zdarzyć
    > się w przyszłości, która ciągle jest odsuwana w czasie i która tak
    > naprawdę nigdy może nie nadejść.

    Zazwyczaj nie nadchodzi.

    > Ale tego wam wprost nie powiedzą.

    > 4. Obwinianie ofiary. Psychopaci nigdy nie przyznają, że to oni są
    > winni doprowadzenia ofiar do sytuacji bez wyjścia.

    Wg mnie psychopaci zazwyczaj uwypuklają (swoje lub cudze) winy lub zasługi.

    > Nigdy nie
    > przyznają, że to oni stworzyli sytuację, w której ofiary cierpią.
    > Zamiast tego, będą wmawiać ofiarom, że to one są winne obecnego stanu
    > rzeczy.

    Wg mnie tak postępują profesjonalni złoczyńcy.

    > Mówią, my chcieliśmy dobrze, ale to wasza wina, bo chcecie
    > jezdzić na urlopy,

    Bony wycieczkowe...

    jeździć -- kolejne 'ź'?

    > bo chcecie się ze sobą spotykać, bo chcecie
    > obchodzić święta.

    święta --> przyjęcia --> wóda --> akcyza

    > My chcemy dobrze, ale to wasza wina, że się nie
    > stosujecie. Prowadzi to do sytuacji, w której ofiara zaczyna
    > postrzegać swojego oprawcę jako wybawcę z obecnego stanu rzeczy.
    > Ofiara oczekuje, że oprawca znajdzie jakieś rozwiązanie. W ten sposób
    > buduje się uległość.

    Skądże!!! Uległość to stan ducha ukazujący nieuczciwość!
    Nieuczciwość dała nadzieję na ratunek niesiony przez ludzi
    takich jak: BGates, SJobs, Stalin, Hitler...

    Aby było jasne -- **nie czynię** Gatesa zbrodniarzem!
    Piszę tu o ludziach szukających pomocy tam, gdzie tej
    pomocy nie znajdą... U mnie też nie znajdą pomocy.
    Także w talizmanach itp...

    > 5. Izolacja. Izolacja jest najlepszą metodą złamania psychiki.

    Niekoniecznie -- ludziska boją się izolacji, ale po zaizolowaniu stają
    się nierzadko silniejsi psychicznie, o czym rządzący wiedzą doskonale,
    dlatego obecnie rządzący niekoniecznie dążą do izolowania poddanych...

    > Izolację od lat stosuje się w więzieniach wobec najgrozniejszych
    > przestępców i wśród więzniów jest ona uważana za najgorszą karę.

    więźniów -- kłopot z klawiaturą? (kolejne 'ź')

    > Izolacja prowadzi do rozmontowania psychiki, zakwestionowania poczucia
    > własnej wartości, utraty poczucia sensu życia.

    Niekoniecznie. W wielu sytuacjach sprawdza się -- ale ogólnie jest
    raczej odwrotnie. Sprawdza się tam, gdzie izolowany wcześniej
    jakoś podpierał się otoczeniem -- choćby dominując...

    Dominacja dawała poczucie wyższości? -- więc brak otoczenia
    (skutkujący brakiem dominowania) może zmiękczyć gagatka?...
    OK -- są nawet takiej tezy potwierdzenia w realu...

    Ale izolacja niekoniecznie złamie moralnie zdrowego -- zwykle
    utwierdzi takowego w jego uporze, w jego postawie itd... Póki
    człek boi się izolacji -- można nią straszyć, ale więźnia tak
    straszyć nie można... Można straszyć karcerem itp.? Nawalnego
    izolacja nie łamie -- Putin lekko zmiękł...

    Bywa, że pomiędzy więźniem i wartownikiem trudno znaleźć różnicę.
    Ale bywa i tak, że więzień jest w lepszej sytuacji od swego strażnika,
    gdyż co jakiś czas ucieka. (więźnia może spotkać szansa, zaś
    strażnika -- porażka) Rzecz jasna więźnia można bić -- to coś
    innego niż czysta izolacja...

    Izolacja człowieka moralnie zdrowego zmusza tegoż izolowanego
    człowieka do myślenia, którego efektem teoretycznie MUSI być
    utwierdzenie tegoż izolowanego w jego postawach. W praktyce
    różnie bywa, choćby dlatego, że trudno znaleźć ludzi zupełnie
    zdrowych moralnie...

    Sekty niekoniecznie izolują -- preferują męczenie...
    Choćby wielogodzinnymi modłami czy medytacjami lub podróżami...
    Nawalnego męczono częstym budzeniem -- ~raz na godzinę był budzony,
    choć cela była monitorowana, więc więzień miał nikłe szanse na ucieczkę...

    brak snu --> agresywność i ogólnie problemy z myśleniem

    -=-

    Wg mnie izolacja obdziera ze złudzeń -- na miejscu rządzących
    unikałbym izolacji pospólstwa jak diabeł święconej wody. Raczej
    bym zachęcał swych poddanych do zbiorowej aktywności -- zwykle
    skutecznie gaszącej zdroworozsądkowe zachowanie...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 13. Data: 2021-04-27 03:38:28
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 15 kwi 2021 o 12:49, _Master_ pisze:

    > Mundurowy co skuł awanturnicę miał też pałkę. Też mi wydarzenie ;-)
    [mundurowy miał tylko jedną pałkę?]

    Mundurowi Prawnie i Sprawiedliwie tłuką kobitki a wjazd do mego garażu
    znów zastawiony -- bo Prawo i Sprawiedliwość zabrania interweniowania.
    (już co najmniej trzy kobiety jakoś ,,dotknięte'' podczas manifestacji
    w Polsce; Holenderce (chyba Holenderce) w czeskiej Pradze tak walnięto
    wodną armatką, że bidulka miała rozłupaną głowę -- Niderlandka owa nie
    uczestniczyła w ,,zajściach'', ale chciała uwiecznić kamerką owo i to;
    to jest dopiero szacunek do kobiet!!! nawet Mongołowie szanowali swoje
    potencjalne rodzicielki -- choć bez opamiętania mordowali na prawo czy
    na lewo, jako że ich religia nie zabraniała mordowania ludzi)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 14. Data: 2021-05-07 23:13:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-15 o 01:54, Vindagor Pegirosso pisze:
    > Animatorka wrote...

    > tu...
    >

    > https://youtu.be/lKy25Xpk7mY
    >

    > (szybko oglądać, puki neofaszystowska junta
    > iluminatów skasuje).

    Ale, że co? Że dostała jedno uderzenie pałką, a później została
    obezwładniona i skuta za to, że wcześniej obrażała policjantów rzucając
    wyzwiskami, skakała do nich popychając i szarpiąc za mundur i uważała,
    że to będzie bezkarne? Poza tym powinna też podziękować swojemu łysemu i
    agresywnemu kolesiowi, który sprowokował całą tę sytuację i ją nakręcił.

    Może warto obejrzeć całość tego filmu
    https://tvn24.pl/wroclaw/glogow-zatrzymanie-kobiety-
    podczas-zgromadzenia-nagranie-policji-5066153

    a nie tylko zmanipulowany fragment, który ma pokazać jaka to polska
    policja jest niedobra.

  • 15. Data: 2021-05-08 22:34:33
    Od: Hakena Muteta <h...@d...tataki.farm>

    Uzytkownik a...@s...pl blaznuje jak typowa pijana malpa...

    [nikomu nie sluzace balachy gdzies wcielo]

    Jak mietolisz freda, to spuszczaj go do swej budy a nie tutaj!

    twoja sperma nikogo tu nie interesuje!

    --
    Hakena Muteta

  • 16. Data: 2021-05-10 23:32:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.05.2021 o 23:13, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > że to będzie bezkarne? Poza tym powinna też podziękować swojemu łysemu i
    > agresywnemu kolesiowi, który sprowokował całą tę sytuację i ją nakręcił.

    Czyli co, zwykłe kibole.

    > Może warto obejrzeć całość tego filmu
    > https://tvn24.pl/wroclaw/glogow-zatrzymanie-kobiety-
    podczas-zgromadzenia-nagranie-policji-5066153

    No oglądnęliśmy i ... no kibole.

    > a nie tylko zmanipulowany fragment, który ma pokazać jaka to polska
    > policja jest niedobra.

    Weź przestań. Powinni toto zdelegalizować i pozbawić praw obywatelskich
    tak, by każdy mógł ich potraktować należycie.

  • 17. Data: 2021-05-11 13:33:40

    Fri, 7 May 2021 23:13:03 +0200, w <6095ad56$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    podczas-zgromadzenia-nagranie-policji-5066153

    > a nie tylko zmanipulowany fragment, który ma pokazać jaka to polska

    TVN zmanipulowało nagranie.