  • 51. Data: 2011-03-31 19:21:56
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Upraszczając, czym innym jest poparcie 50% głosujących a 25%. Nawet jak
    > nie zmieni się liczba mandatów. To jest to dość istotny głos
    > niezadowolenia sporej części społeczeństwa.
    >
    > Może wymusić refleksję rządzących nad swoim postępowaniem, bo do
    > zagospodarowania jest spory pakiet wyborców, a może otworzyć drogę dla
    > jakiegoś nowego ugrupowania.
    >
    > Czyli odpowiadając na Twoje pytanie: wszystko.

    Jakby byli zainteresowani sprzeciwem to by taką rubrykę wprowadzili. Mogłoby
    się okazać, że zamiast 25% popiera ich np tylko 12% uprawionych

  • 52. Data: 2011-03-31 19:30:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-31 19:12, jerzu pisze:

    > Ty pewnie jak zwykle wiesz wszystko.

    Niestety będę musiał jak zwykle zaprzeczyć. Gdybym wiedział, to bym
    pewnie napisał coś więcej, ale na podstawie doniesień medialnych
    to możesz sobie tworzyć dowolne teorie spiskowe o policjantach
    zawadzających o wiatę. Przynajmniej medialne itd.

    > Wiesz, ale nie powiesz.

    No cóż, Ty nie wiesz, ale się wypowiadasz - nie tylko o tym.
    Na temat niektórych wypadków mogę napisać tylko tyle ile napisałem.

  • 53. Data: 2011-03-31 19:44:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Mar 2011 19:30:52 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >No cóż, Ty nie wiesz, ale się wypowiadasz - nie tylko o tym.

    Zabronisz mi się wypowiadać? Mam prawo, takie samo jak Ty. I mam prawo
    napisać to, co myślę. Na każdy temat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2011-03-31 19:46:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jak to nie?

    Tak to :-)

    > Ci co nie chodzą głosują w efekcie również - dokładnie tak samo jak reszta
    > społeczeństwa.

    Politycy mogą sobie tak tłumaczyć. Faktycznie jest tak, że poparcie to
    poparcie a brak poparcia to brak poparcia.

    > Więc są współwinni wyboru takich a nie innych opcji.

    Co Ty wymyślasz ?! Nie wybierali polityków i tyle.

    > Na tym polega demokracja parlamentarna.

    No właśnie, a życie polega na dokonywaniu znacznie ważniejszych wyborów niż
    politycznych.

  • 55. Data: 2011-03-31 19:50:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > Co Ty wymyślasz ?! Nie wybierali polityków i tyle.

    Wybierali nie głosując.

    Takie są skutki czy to się komuś podoba czy nie.
    A teoretyczną filozofię to możesz sobie w buty wsadzić, mnie to nie
    interesuje.

  • 56. Data: 2011-03-31 20:19:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wybierali nie głosując.

    Zwariowałeś. Inni wybrali. Oni na pewno nie.

  • 57. Data: 2011-03-31 20:24:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zwariowałeś.

    To nie ja mylę czyjeś przekonania ze skutkami decyzji.

    >Inni wybrali. Oni na pewno nie.

    Również.
    Grzech zaniechania jest jeszcze gorszy niż pomyłka przy urnie.

  • 58. Data: 2011-03-31 21:14:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-31 19:44, jerzu pisze:

    > Zabronisz mi się wypowiadać? Mam prawo, takie samo jak Ty. I mam prawo
    > napisać to, co myślę. Na każdy temat.

    LOL - gdzie ja Tobie niby zabraniam się wypowiadać? Kolejny bojownik
    o wolność i demokrację? ;) Komentuję tylko (zgodnie z tym co sam
    napisałeś) wnioski oparte na rewelacjach medialnych, na poparcie
    których faktów brak.

  • 59. Data: 2011-04-01 01:21:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 17:50, Cavallino pisze:

    > A głosując na mniejsze zło, przynajmniej wybieram partię z którą zgadzam
    > się w stopniu największym z kandydatów.

    Ok, czyli masz partię na którą możesz głosować. Więc Ciebie ten problem
    nie dotyczy.

    > Chyba nie zrozumiałeś co pisałem, bo chodziło mi o coś odwrotnego, tzn.
    > żeby iść do wyborów i głosować na kogoś innego.

    Albo Ty mnie. Na kogo innego? Zostają dwie partie. Mogą sobie pozwolić
    na wszystko, bo ludzie i tak na nich zagłosują. Nawet jak większość nie
    odda głosu i tak będą rządzić. Skoro uważasz, że to jest właściwe to
    sprawa jest jasna i nie wymaga dalszej dyskusji.

    > No i co w związku z tym?
    > Przecież napisałem że nie dlatego tak uważam, a nie że tak nie głosuję.

    No dobra, skoro jest na scenie politycznej partia, z którą się
    identyfikujesz to git. Aczkolwiek znowu coś zmieniasz, bo jeszcze nie
    dawno pisałeś, że politykom nie wierzysz w ogóle. Nie łapię już Twojego
    przekazu.

    > Mam dokładnie odwrotne zdanie - głosy nieważne są dokładnie tyle samo
    > warte co brak uczestnictwa w głosowaniu.
    > Fun kłaków albo i mniej.

    Bo tak Ci się wydaje i koniec. Równie dobrze można powiedzieć, że głos
    oddany na partię która nie wygrywa jest tym samym co brak uczestnictwa w
    głosowaniu. Warte to funt kłaków albo i mniej.

    Wydaje mi się, że mamy różne rozumienie pojęcia demokracji. Ja jednak
    pozostanę przy wolnym wyborze a nie narzuconym przez media i sondażownie
    wyborom - bo niestety do tego się sprowadza Twoja teoria.

    > Dokładnie takie same jak ci niegłosujący.

    Jedni głosują inni mają wybory w d...

    > Może Tobie to tak pokazuje.

    Czyli dotarliśmy do końca dyskusji.

    > Dokładnie na tej samej zasadzie wcale nie jest powiedziane, że oddający
    > głosy nieważne zdecydują się oddać ważny.

    Droczysz się jak małe dziecko.

    A.

  • 60. Data: 2011-04-01 01:22:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 19:21, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Jakby byli zainteresowani sprzeciwem to by taką rubrykę wprowadzili.
    > Mogłoby się okazać, że zamiast 25% popiera ich np tylko 12% uprawionych

    A dlaczego władza ma być zainteresowana sprzeciwem? Dla nich najlepiej
    aby ludzie roboli tak jak robią, czyli zawsze głosowali na nich.

    A.