  • 131. Data: 2021-01-14 15:10:34
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rtpert$3ss$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-01-2021 o 13:36, J.F. pisze:

    >O takim nie mówiliśmy i nie będziemy.
    >To temat o elektrykach, więc cenowo konkurencją są inne auta 100
    >tys+.

    albo inne elektryczne auta za 100k +

    >Nie do końca, skoro takie się sprzedają.
    >Oni chyba w ogóle nie są zainteresowani sprzedażą podstawowych
    >modeli, zarabiają na wciskaniu jeleniom wodotrysków za cenę 10 razy
    >wyższą niż ich wartość, czyli na dodatkowym wyposażeniu w wyższym
    >modelu. a nie na samym gołym samochodzie, którego wartość jest łatwo
    >weryfikowalna.

    No jak widac - wielu producentow produkuje tez "maluchy".
    I moze nie jest zainteresowana tymi "tanimi golasami", ale robi i
    "tanie" i
    "golasy" - choc mozliwe, ze golasy to niechetnie.

    >A czemu głosują na pis?
    >Powód jest ten sam.

    >Ano właśnie.

    Ale w segmencie 100k+ to moze mozna dodac "za niewielką doplatą",
    przynajmniej procentowo niewielką :-)

    W segmencie "male tanie auto" to moze podwoic cene :-(

    J.

  • 132. Data: 2021-01-14 22:29:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-01-2021 o 15:10, J.F. pisze:

    > Ale w segmencie 100k+ to moze mozna dodac "za niewielką doplatą",
    > przynajmniej procentowo niewielką :-)

    No właśnie nie, tam opcje jeszcze droższe i więcej, podobnie jak więcej
    silników czy skrzyń do wyboru.
    Spokojnie możesz podwindować cenę o 50 czy 100%.

  • 133. Data: 2021-01-31 00:21:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ffe0029$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    user Lisciasty pisze tak:

    > Bo masz taryfę G11. Ja mam G12w.

    po co sprawdzać grosze kiedy się wywaliło 150tys na samochód? ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 134. Data: 2021-01-31 00:35:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ffd794d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    user T. pisze tak:

> [...]
    > Tak z ciekawości wszedłem na stronę Kii - gdybym chciał kupić
    > e-Niro z wyposażeniem prawie takim, jak mam w swoim aucie, to
    > musiałbym brać wersję XL - w sumie koszt ok. 172 tys. zł. A i tak
    > kia nie dorównuje wyposażeniu - nie ma kamer 360 stopni,
    > automatycznego parkowania i paru innych dodatków...
    > Pracuję w domu, zatem wyjeżdżam rocznie paliwo za ok. 5 tys. zł.
    > Mój smrodowóz kosztował 92 tys. zł, zatem o 80 tys. zł mniej od
    > Kii. Nawet gdyby prąd nic nie kosztował, to takie auto zwróciło by
    > mi się po 16 latach :-)
    >
    > I tu jest pies pogrzebany - ludzie umieją liczyć :-)

    172 tys / 5 = 34 miesiące

    Tak się zastanawiam czy są w ogóle na tej grupie ludzie
    którzy odkładają miesięcznie mniej niż 5000zł

    wpisujcie miasta
    ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 135. Data: 2021-01-31 02:31:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, January 31, 2021, 12:21:33 AM, you wrote:

    > po co sprawdzać grosze kiedy się wywaliło 150tys na samochód? ;)

    Po to, żeby w krótkim czasie nie wydać drugich 150 kPLN na energię.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 136. Data: 2021-02-01 17:00:23
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PiteR w

    > Tak się zastanawiam czy są w ogóle na tej grupie ludzie
    > którzy odkładają miesięcznie mniej niż 5000zł

    Ja odkładam mniej i mnie na to stać! Jeszcze jakieś głupie pytania masz?

    --
    'Tom N'

  • 137. Data: 2021-02-01 17:10:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u5haq8ot8h9i.dlg@emil.not.valid>
    user TomN pisze tak:

    > Ja odkładam mniej i mnie na to stać! Jeszcze jakieś głupie
    > pytania masz?

    Tak. Jak się z tym czujesz
    wpierdolić 150 tys w kupe blachy i śrubek
    podjarany reklamami w tv.

  • 138. Data: 2021-02-01 17:25:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 17:10, PiteR pisze:

    > Tak. Jak się z tym czujesz
    > wpierdolić 150 tys w kupe blachy i śrubek

    A co za różnica w co?
    Do grobu ze sobą planujesz mamonę zabrać?

    Pracujesz i zarabiasz po, to żeby się cieszyć z tego, co możesz za to mieć.

  • 139. Data: 2021-02-01 17:30:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rv9a26$91l$2$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > A co za różnica w co?
    > Do grobu ze sobą planujesz mamonę zabrać?
    >
    > Pracujesz i zarabiasz po, to żeby się cieszyć z tego, co możesz za
    > to mieć.

    Nie ciebie pytam.

    Ja pracuję i zarabiam po to zeby w nocy w łazience
    liczyc przy latarce okna zasłonięte ;)

  • 140. Data: 2021-02-01 17:41:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2021 o 17:30, PiteR pisze:
    > in <news:rv9a26$91l$2$Cav@news.chmurka.net>

    > Nie ciebie pytam.

    To sobie pytaj na priv.

    > Ja pracuję i zarabiam po to zeby w nocy w łazience
    > liczyc przy latarce okna zasłonięte ;)

    ?????