  • 1. Data: 2010-05-13 15:50:55
    Temat: [News] 100 euro kary za brak hasła WiFi
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Grzywna sięgająca 100 euro dotyczy samego tylko braku hasła, które według
    sędziego od lat powinno być zwyczajną praktyką, szczególnie, że nie wiąże
    się z dodatkowymi kosztami.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=18100

    Nie uważacie ze to jakieś wariactwo? Przecież samo to, że jest wolny (bez
    hasła) dostęp do czyjejś sieci wifi, nie powoduje żadnych zagrożeń, ani
    nie nakłania do łamania prawa, ani nie powoduje nic złego. To pozbawianie
    praw człowieka. Jak myślicie? To znaczy, że w Niemczech nie ma free
    hotspotów?

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-05-13 18:18:21
    Temat: Re: [News] 100 euro kary za brak hasła WiFi
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Nie uważacie ze to jakieś wariactwo?

    Nie.
    Lepiej, żeby jeden z drugim flejtuch zapłacił grzywnę za głupotę (żeby nie
    rzec: prowokację), niż żeby Bogu ducha winien posiadacz smartfona poszedł
    garować na 2 lata.
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,do;2;lat;za;podlaczanie
    ;sie;do;cudzych;hotspotow,17947.html

    JoteR

  • 3. Data: 2010-05-13 19:12:58
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-05-2010 o 20:18:21 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Nie.
    > Lepiej, żeby jeden z drugim flejtuch zapłacił grzywnę za głupotę (żeby
    > nie rzec: prowokację), niż żeby Bogu ducha winien posiadacz smartfona
    > poszedł garować na 2 lata.

    Nie kapuje. Rozwiń ten temat.

    Dostęp do internetu jest głupotą, prowokacją czy oznacza bycia flejtuchem?
    Jak mam ochotę, to udostępniam wszystkim i wszystkim zezwalam do
    korzystania z internetu. Przecież internet nie jest ani, zły ani dobry.
    Dlaczego same udostępnienie internetu dla wszystkich zainteresowanych ma
    rodzić odpowiedzialność za tych korzystających? Bo tak to rozumiem. A gdy
    będzie na hasło? To już odpowiedzialność spada? To tak jakby kafejka
    internetowa odpowiadała za działania pedofila i szerzenia przez niego
    pornografii pedofilskiej przez ich łącza.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-13 19:25:00
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-13 17:50, Piotr M wrote:

    > ciach bzdety

    NTG, idz sobie na grupe o prawie albo sieciach wifi.
    W sieciach GSM problem nie wystepuje.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-05-13 19:29:50
    Temat: Re: [News] 100 euro kary za brak hasla WiFi
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>

    > NTG, idz sobie na grupe o prawie albo sieciach wifi.
    > W sieciach GSM problem nie wystepuje.

    Alez ... mozna zlamac zabezpieczenia sieci gsm analogicznie do lamania
    zabezpieczen wifi

  • 6. Data: 2010-05-13 19:33:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:29:50 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Alez ... mozna zlamac zabezpieczenia sieci gsm analogicznie do lamania
    > zabezpieczen wifi

    tylko w Bravo Girl!

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-05-13 20:00:27
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > tylko w Bravo Girl!

    Nie tylko, nie tylko.

    http://www.hcsl.pl/2010/05/uwaga-pojawi-sie-gotowy-z
    estaw-do.html

    27 grudnia 2009 roku w Berlinie, specjaliści opublikowali w trakcie 26.
    edycji Chaos Communication Congress (26C3) wprowadzenie do metody
    pozwalającej na przełamanie obecnie stosowanego algorytmu szyfrowania
    łączności komórkowej A5/1 wraz ze wskazówkami pozwalającymi na
    zbudowanie urządzenia przechwytującego numery IMSI do podsłuchiwania
    komunikacji prowadzonej za pomocą przenośnych telefonów. Tym samym
    używany przez około cztery miliardy ludzi w ponad 200 krajach mechanizm
    Global System for Mobile Communications (GSM) ostatecznie przestał być
    bezpieczny, pozostała tylko kwestia zbudowania gotowych urządzeń
    zdolnych do podsłuchu. Nie musieliśmy jednak długo czekać, oto powstał
    bowiem Dominator I -- pierwszy przenośny zestaw do podsłuchiwania sieci
    GSM w czasie rzeczywistym!
    (...)

    --
    pozdrawiam,
    chester

  • 8. Data: 2010-05-13 20:08:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-05-2010 o 21:25:00 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > NTG, idz sobie na grupe o prawie albo sieciach wifi.
    > W sieciach GSM problem nie wystepuje.

    No tylko że np ja, to częściej korzystałem i korzystam z darmowych
    hotspotów za pomocą komórki niż laptopa. I nie potrzebowałem hasła i to
    jest ok.

  • 9. Data: 2010-05-13 20:09:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    Nie kapuje. Rozwiń ten temat.

    =============
    Szkoda klawiatury na wyjaśnianie czegokolwiek komuś, kto wykazuje taką
    odporność na argumenty i nadal złośliwie koduje posty w Quoted-Printable.
    Zresztą temat był wałkowany w lipcu ub. roku i nawet sam brałeś udział w tej
    dyskusji.

    JoteR

  • 10. Data: 2010-05-13 20:20:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:12:58 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Dostęp do internetu jest głupotą, prowokacją czy oznacza bycia
    > flejtuchem? Jak mam ochotę, to udostępniam wszystkim i wszystkim
    > zezwalam do korzystania z internetu.

    Jak udostępnia i zezwala to nie ma problemu, bo nie ma nieuprawnionego
    użycia. Jak nie zezwala to jest art. 267 par. 2 kk.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl