  • 1. Data: 2015-07-17 17:34:11
    Temat: Nie wchodzą wszystkie strony
    Od: mirkos <m...@o...pl>

    Witam
    Mam problem
    Nie wchodzą mi wszystkie strony, nie wchodza mi te na ktorych mam strony
    i hostig w AZ.
    Ale co ciekawe na laptopie na AERO mi wchodzą.
    Co to może być :(

    Czy możliwe jest to żeby w AZ coś pokombinowali żebym nie weszedł ?

  • 2. Data: 2015-07-17 17:40:05
    Temat: Re: Nie wchodzą wszystkie strony
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    Użytkownik "mirkos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co to może być :(
    >
    > Czy możliwe jest to żeby w AZ coś pokombinowali żebym nie weszedł ?

    Fajnie jest podać z jakiego rodzaju dostępu do Internetu się korzysta.
    Można też spróbować dostać się do niedostępnych witryn
    posiłkując się na próbę dostępem od innego dostawcy np.
    używając komórki jako modemu. Można pożyczyć sieć WiFi
    od sąsiada itp.

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-07-17 17:43:26
    Od: mirkos <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 17:40, P03 pisze:
> [...]
    > posiłkując się na próbę dostępem od innego dostawcy np.
    > używając komórki jako modemu. Można pożyczyć sieć WiFi

    Z orange

    Teraz np wchodzą strony.

    Raz wchodzą, raz nie...

  • 4. Data: 2015-07-17 18:27:30
    Od: mirkos <m...@o...pl>

    Zauwazylem ze przez http://anonymouse.org/ wchodza te strony ...

  • 5. Data: 2015-07-17 18:35:18
    Od: mirkos <m...@o...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 18:27, mirkos pisze:

    > Zauwazylem ze przez http://anonymouse.org/ wchodza te strony ...

    No a teraz wchodza normalnie ....zgłupiałem

  • 6. Data: 2015-07-17 21:43:48
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 17:34, mirkos pisze:

    > Czy możliwe jest to żeby w AZ coś pokombinowali żebym nie weszedł ?

    Sprawdź czy problem przestanie istnieć jak ustawisz na sztywno adres
    serwera DNS na 8.8.8.8. U niektórych operatorów padają DNSy (np. w
    Multimedii).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2015-07-17 23:19:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotr Rezmer pisze tak:

    > Sprawdź czy problem przestanie istnieć jak ustawisz na sztywno adres
    > serwera DNS na 8.8.8.8. U niektórych operatorów padają DNSy (np. w
    > Multimedii).

    Dobrze, że moja multimedia o tym nie wie.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2015-07-17 23:27:16
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 23:19, PiteR pisze:

    > Dobrze, że moja multimedia o tym nie wie.

    A gdzie mieszkasz? Problem z DNSami zauważylem w trójmieście.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2015-07-17 23:46:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.07.2015 o 23:27, Piotr Rezmer pisze:

    > A gdzie mieszkasz? Problem z DNSami zauważylem w trójmieście.

    No to po diabła uogólniasz?
    U mnie też nigdy nie było z tym problemu a na temat MM i trójmiasta
    wiele razy czytałem niepochlebne informacje.

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2015-07-17 23:48:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotr Rezmer pisze tak:

    > A gdzie mieszkasz? Problem z DNSami zauważylem w trójmieście.

    W Olsztynie ale czasem dostaję/dostawałem IP z Gdyni.

    Czy DNSy nie mamy czasem te same?

    89.231.1.206
    217.172.224.160

    --