  • 1. Data: 2019-10-26 16:50:46
    Temat: Nieszczęścia chodzą parami za jedynymi żywicielami rodzin
    Od: collie <c...@v...pl>

    Wczoraj rano były poseł i jeden z liderów Ruchu Narodowego Artur Zawisza,
    który nie ma prawa jazdy, bo utracił je w 2016 roku za jazdę po pijaku,
    potrącił rowerzystkę na skrzyżowaniu ulic Sobieskiego i Beethowena
    w Warszawie. Kobieta trafiła do szpitala ze złamanym barkiem i obrażeniami
    kolana. Zawisza tłumaczył się, że musiał jechać, gdyż jest jedynym żywicielem
    rodziny. Tego samego dnia, kilka minut przed 22 ten jedyny żywiciel rodziny
    znów jechał samochodem ulicą Sobieskiego. Nikogo na Sobieskiego teraz nie
    potrącił, ale i tak jego samochód odholowano na policyjny parking. Tym razem
    Artur Zawisza stwierdził, że "nieszczęścia chodzą parami". Dzisiaj odebrał
    kluczyki do auta.

  • 2. Data: 2019-10-26 16:53:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 16:50, collie pisze:
> [...]
    > który nie ma prawa jazdy, bo utracił je w 2016 roku za jazdę po pijaku,
    > potrącił rowerzystkę na skrzyżowaniu ulic Sobieskiego i Beethowena

    Zaraz ktoś napisze, że winna rowerzystka, bo wymusiła pierwszeństwo na
    przejeżdzie na kierowcy bez prawa jazdy, które utracił za promile za
    kółkiem...

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-10-26 20:59:18
    Od: p...@g...com

    No przecież mogło się tak zdarzyć ;-)
    Prawi i sprawiedliwi muszą zapierdalać a alkohol czy brak uprawnień nie jest żadną
    przeszkodą ;-) ku chwale prezesa, buk, chonor ojczyzna i gaz do dechy !

  • 4. Data: 2019-10-26 21:03:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 20:59, p...@g...com pisze:
    > No przecież mogło się tak zdarzyć ;-)

    Nawet musiało. Wszak wiadomo, że rowerzyści to jescze większa zakała
    dróg i roszczeniowcy niż piesi.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-26 22:42:04
    Od: p...@g...com

    Najgorsi są ci na hulajnogach. Doceniam aspekt ekologiczny ale czemu te złamasy
    zostawiają je na środku chodnika ?

  • 6. Data: 2019-10-27 09:54:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 26, 2019 at 10:42:06 PM UTC+2, p...@g...com wrote:
    > Najgorsi są ci na hulajnogach. Doceniam aspekt ekologiczny ale czemu te złamasy
    zostawiają je na środku chodnika ?

    Aspekt eko taki sobie, a zostawiaja gdzie popadnie bo to nie ich. Widziales gdzies,
    zeby ktos swoja prywatna zostawil na chodniku? Do tego prowadzi kazde lewactwo...

    BTW kilka dni temu widzialem samochod traficara z zalozona blokada za parkowanie na
    zakazie. Ciekawe, kto placi mandat? ;)

  • 7. Data: 2019-10-27 10:00:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/10/2019 22:42, p...@g...com wrote:
    > czemu te złamasy zostawiają je na środku chodnika ?

    "Wyładowała się". To autentyk zasłyszany na ulicy.

  • 8. Data: 2019-10-27 10:16:42
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-10-26 o 22:42, p...@g...com pisze:
    > Najgorsi są ci na hulajnogach. Doceniam aspekt ekologiczny ale czemu te złamasy
    zostawiają je na środku chodnika ?

    Bo większość ludzi to bałaganiarze i taki system się nie sprawdza.
    Trzeba takiego zmusić by musiał zostawić w specjalnej stacji dokującej
    jak rowery miejskie, to wtedy będzie porządek.
    Chciałem nauczyć żonę by po wejściu wieszała klucze na wieszaku do tego
    przeznaczonym, nie trzeba ich potem nerwowo szukać nie wiadomo gdzie. Ni
    chuja, nie da się, zawsze muszą wylądować w innym miejscu. A już
    zawartość torebki to dopiero sajgon :) ale jak potrzebne chusteczki
    higieniczne to akurat ich tam nie ma :)

  • 9. Data: 2019-10-27 19:13:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-26 16:50, collie wrote:
> [...]
    > razem
    > Artur Zawisza stwierdził, że "nieszczęścia chodzą parami". Dzisiaj odebrał

    Czy ktoś tutaj osobiście doświadzył problemu z jakimś pijanym kierowcą?

  • 10. Data: 2019-10-27 22:07:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.10.2019 09:54, WS wrote:
    > BTW kilka dni temu widzialem samochod traficara z zalozona blokada za parkowanie na
    zakazie. Ciekawe, kto placi mandat?;)

    Ostatni użytkownik. Nie czytałeś newsa z DC gdzie ostatni użytkownik się
    nie wylogował i nastolatki rozbiły się traficiem?

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/14-latek-w-au
    cie-na-minuty-poprzedni-uzytkownik-sie-nie-wylogowal
    -294877

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz