  • 1. Data: 2017-06-29 11:25:25
    Temat: Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wgrałem pliki .jar do telefonu (ręcznie - transfer przez kabelek, bez Ovi)
    I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
    Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć teraz w
    tego .jara.

  • 2. Data: 2017-06-29 15:45:37
    Temat: Re: Nokia C5-00 - instalowanie aplikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
> [...]
    >I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
    >Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć

    Menedzer plikow powinien byc w telefonie.

    J.

  • 3. Data: 2017-06-29 18:53:48
    Od: "R.L" <r...@w...pl>

  • 4. Data: 2017-06-29 19:00:31
    Od: "R.L" <r...@w...pl>

> [...]

    > I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
    > Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć

    sorry za wczesniejszy post ..

    np:

    menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor
    katalogu-wybor jar-otworz

  • 5. Data: 2017-06-29 19:27:43
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.06.2017 o 11:25, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > I tu pytanie - jak to teraz zainstalować?
    > Szukam jakiegoś menedżera plików, ale nie widzę sposobu coby kliknąć teraz w

    Spróbuj wrzucić je do fona po bluetooth. Kiedyś tak się je instalowało.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 6. Data: 2017-06-30 00:56:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 19:27, ALEX MR pisze:
> [...]

    Klikasz na ten plik, czy przytrzymujesz palcem i powinno pokazać się
    polecenie "zainstaluj".

    On juz ma te pliki w telefonie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-06-30 13:58:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Jun 2017 19:00:31 +0200, w <op.y2lti51xqm03lc@airlive>, "R.L"
    <r...@w...pl> napisał(-a):

    > sorry za wczesniejszy post ..
    >
    > np:
    >
    > menu-aplikacje-biuro-mndz.plik-wybor pamiec telefonu/karta-wybor
    > katalogu-wybor jar-otworz

    Dzięki -- jest.
    Teraz wiem dlaczego symbian upadł ;)
    Kto to tak zakopał?

  • 8. Data: 2017-06-30 16:28:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    <r...@w...pl> napisał(-a):

    >Dzięki -- jest.
    >Teraz wiem dlaczego symbian upadł ;)
    >Kto to tak zakopał?

    Nokia :-)

    Czy zakopal ... w C6-00 jest w miare normalnie, w glownych
    aplikacjach.
    Nie ma u C5 ?

    A poza tym ... mielismy chyba ambicje, ze nie bedzie plikow, beda
    aplikacje ze sklepu.
    Android tez takie ambicje ma :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-06-30 18:09:12
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 30.06.2017 o 0:56, Animka pisze:

    > Klikasz na ten plik, czy przytrzymujesz palcem i powinno pokazać się
    > polecenie "zainstaluj".

    > On juz ma te pliki w telefonie.

    A jaki problem przerzucić je do komputera?

  • 10. Data: 2017-06-30 18:32:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A jaki problem przerzucić je do komputera?

    Najprosciej przerzucic przez Bluetooth.
    Ale trzeba miec tego menagera plikow :-P

    A propos - a jak zapisac na telefonie plik otrzymany przez BT gdzies
    na karte pamieci ?
    Jest w jakiejs "skrzynce odbiorczej" i wyciagnac sie IMO nie da ...

    J.