  • 11. Data: 2010-12-26 12:00:44
    Temat: Re: Nowy hujdaj klasy średniej
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.12.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:
    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Słabiutka oferta silników diesla, a i benzyna z bezpośrednim wtryskiem może
    znaleźć niewielu nabywców (nieco większe skomplikowanie, niemożność
    zagazowania w przyszłości).
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2010-12-26 12:41:32
    Temat: Odp: Nowy hujdaj klasy średniej
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Następca Hyundai Sonata podobny jest do Opel Insignia.
    Cena też nie bedzie powalać. Obecne auta segmentu D są zbyt do siebie
    podobne zarowno funkcjonalnie jak i cenowo.
    Za pół roku pojawią się o i40 sensowne opinie uzytkowe, jak w końcu trafi do
    sprzedaży.

  • 13. Data: 2010-12-26 12:43:20
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "jurson" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > BTW. Ile się sprzedaje nowych samochodów segmentu D w Polsce rocznie?
    > Szczególnie uwzględniając tylko zakupy prywatne? Coś jakby nie za dużo...

    Mniej niż 100 ?

  • 14. Data: 2010-12-26 13:04:35
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    Wygląd - totalne Mondeo :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 15. Data: 2010-12-26 19:05:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Dec 2010 13:04:35 +0100, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:

    >Wygląd - totalne Mondeo :)

    Nawet felgi podobne :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-12-26 20:17:25
    Temat: Re: Nowy hujdaj klasy ?redniej
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-26 09:44, kurdybanek pisze:
    > to nie jest komplement, na szcz?cie prawie na pewno b?dzie na wy?szym

    > i30 i ceed s? popularne w Polsce z oczywistych wzgl?d?w. Segment Passata
    > wybieraj? nabywcy, kt?rym ju? raczej nie robi r?nicy czy wydadz? te
    > kilkana?cie tysi?cy mniej.

    Pod warunkiem, że wraz ze wzrostem ceny wzrasta jakość. Jeżeli jest
    odwrotnie to niekoniecznie. Trzeba by mieć oba, żeby wiedzieć jak jest.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 17. Data: 2010-12-26 20:59:00
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Ja tam nie widze zbytniego podobienstwa. Mondeo przy tym to toporny kloc.

  • 18. Data: 2010-12-28 09:52:34
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-12-26 07:19, to pisze:
    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    eetam pasek w tedku na wiosce zawsze będzie najlepszy ;)

  • 19. Data: 2010-12-28 12:06:49
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 26 Gru, 07:19, to <t...@a...xyz> wrote:
    > http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=12967240
    >
    > Trzeba przyznać, że wygląda ciekawie... jeśli technicznie będzie na
    > poziomie i30 i sida, to może być groźnym konkurentem dla paska w tdiku. ;)

    a mi jakos tak przypomina nowa lancie delte

  • 20. Data: 2010-12-29 23:14:53
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    > eetam pasek w tedku na wiosce zawsze będzie najlepszy ;)

    Paska ma na wiosce prawie każdy
    Hultaja w rozmiarze paska chyba nikt