  • 1. Data: 2014-08-07 04:15:13
    Temat: Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-sam
    sung-as-top-mobile-vendor-in-china/

    Ktoś z Was miał może bliższy kontakt ze słuchawkami marki Xiaomi?

  • 2. Data: 2014-08-07 07:58:25
    Temat: Re: Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Aug 2014 21:15:13 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-sam
    sung-as-top-mobile-
    vendor-in-china/
    > Ktoś z Was miał może bliższy kontakt ze słuchawkami marki Xiaomi?

    Przecież niedawno był wątek w tym temacie....

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-08-07 08:20:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-07 04:15, Pszemol pisze:
    > http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-sam
    sung-as-top-mobile-vendor-in-china/

    > Ktoś z Was miał może bliższy kontakt ze słuchawkami marki Xiaomi?

    No fajny tylko czemu Xiaomi Redmi Note szpieguje swoich użytkowników ??

    "Urządzenie systematycznie łączy się bowiem z jednym z chińskich
    serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż
    jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -
    wiadomości tekstowe, oraz zdjęcia."

    Tego to chyba nawet Apple nie robi :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-08-07 08:27:28
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 07/08/2014 07:20, Chris wrote:

> [...]
    > serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż
    > jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -

    Meh, nie widze w tym problemu. I tak wiekszosc wolalaby uzywac CM11.
    Wazniejsze zeby byl mniejszy od OnePlus One.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2014-08-07 09:37:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

> [...]
    > serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż
    > jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -

    Robią wszyscy. Tu jest link od jednego z userów MI2s, ktory podsluchiwal
    swoj telefon i wkleil to co telefon wysyla: http://wklej.to/5Gupk

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2014-08-07 12:10:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym,
    >iż jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników -

    Ja tam nie wiem, ale zaloze sie ze moj samsung regularnie laczy sie z
    jednym z koreanskich serwerow.

    A jak wpisze konto google, to android zaraz tam wszystko synchronizuje
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-08-07 12:42:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-07 12:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja tam nie wiem, ale zaloze sie ze moj samsung regularnie laczy sie z
    > jednym z koreanskich serwerow.

    Hmm miałem Samsunga ale o tym nic nie wiem :) zwłaszcza gdy bez mojej
    wiedzy wysyłał by wszystkie fotki i filmiki :)

    > A jak wpisze konto google, to android zaraz tam wszystko synchronizuje :-)

    Ale o tym ja wiem i zgadam się z tym a Xiaomi wysyła w tajemnicy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-08-07 13:04:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 12:42, Chris pisze:

    > Hmm miałem Samsunga ale o tym nic nie wiem :) zwłaszcza gdy bez mojej
    > wiedzy wysyłał by wszystkie fotki i filmiki :)

    Jesteś pewny że Xiaomi to robi? Przecie takie przesyłanie filmików czy
    fotek musi generować kosmiczny wręcz transfer danych... A poza tym komu
    potrzebna poza jankesami inwigilacja normalnych ludzi?

  • 9. Data: 2014-08-07 13:37:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    sung-as-top-mobile-vendor-in-china/

    > Przecież niedawno był wątek w tym temacie....

    Podasz Marku tytuł? Bo nie widzę u siebie...

  • 10. Data: 2014-08-07 13:39:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    > Jesteś pewny że Xiaomi to robi? Przecie takie przesyłanie filmików czy
    > fotek musi generować kosmiczny wręcz transfer danych... A poza tym
    > komu potrzebna poza jankesami inwigilacja normalnych ludzi?

    Ha, ha, ha :-)) Dobre... Ty nie wiesz co się dzieje w Chinach??