  • 1. Data: 2009-01-22 08:36:33
    Temat: Nowy rodzaj moto-quad
    Od: p...@g...com

    http://wesllcorp.com/
    Tylko dlaczego jazdy terenowo-pokazowe z takimi oponami dziadowskimi?

  • 2. Data: 2009-01-22 08:53:27
    Temat: Re: Nowy rodzaj moto-quad
    Od: Arni <a...@n...spam>

    p...@g...com pisze:
    > http://wesllcorp.com/
    > Tylko dlaczego jazdy terenowo-pokazowe z takimi oponami dziadowskimi?

    to dla tych co sie przewracają na dwóch ? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-01-22 09:07:45
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Zeby bylo łatwiej widowiskowe uślizgi na szutrze robić.
    Jak by na tych oponach wjecha w prawdziwe błoto (np Bieszczadzkie ;-)) to
    kiepsko to widze.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 4. Data: 2009-01-22 11:47:01
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Uzytkownik <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    > http://wesllcorp.com/
    > Tylko dlaczego jazdy terenowo-pokazowe z takimi oponami dziadowskimi?

    fajna zabawka tylko jak zauwazyles, nie same opony ale i cale kola sa
    dziadowskie...
    reszta jest ok i musi niezla radoche dawac z jazdy.

  • 5. Data: 2009-01-22 12:05:25
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gl9c63$90j$1@inews.gazeta.pl...

    > to dla tych co sie przewracają na dwóch ? ;)

    Może byc fajna zabawa, ale do prawdziwnego enduro to to się raczej nie nada.
    Za duzo rzeczy do popsucia. I jakies takie delikutaśne.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 6. Data: 2009-01-22 13:11:13
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak by na tych oponach wjecha w prawdziwe błoto (np Bieszczadzkie ;-)) to
    > kiepsko to widze.

    W Bieszczadach jest glinka tzw. bieszczadzka glinka i prosze mi jej nie
    mieszać z błotem:)

    co do samego pojazdu to może by to dobre było dla straży miejsckiej:) bo
    motor im dac to troche strach a na skuterach troche dziwnie wyglądają

    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2009-01-22 14:39:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    metalbeast pisze:

    > fajna zabawka tylko jak zauwazyles, nie same opony ale i cale kola sa
    > dziadowskie...

    Czy ja wiem ? Rozmiar typowo motocyklowy, opony przejściowe, zawsze
    można zmienić na kostkę. Dali by szersze koła to masa by wzrosła, osiągi
    spadły, w terenie mocno by na boki w koleinach trzepało. Moim zdaniem w
    tym szaleństwie jest metoda.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 8. Data: 2009-01-22 22:59:23
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    metalbeast pisze:

> [...]

    można zmienić na kostkę. Dali by szersze koła to masa by wzrosła, osiągi
    spadły, w terenie mocno by na boki w koleinach trzepało. Moim zdaniem w

    ***
    mi sie troche z rowerem zjazdowym kojarzy :) nie żeby to było złe, bo sam
    na takim wiele lat przejezdziłem, ale te koła, hamulce, konstrukcja. cos
    podobnego było w filmie new world disorder, tyle że bez silnika ;)

  • 9. Data: 2009-01-23 09:47:53
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

> [...]
    > sam na takim wiele lat przejezdziłem, ale te koła, hamulce, konstrukcja.
    > cos podobnego było w filmie new world disorder, tyle że bez silnika ;)

    tam to byl wozek do zjazdu dla osoby niepelnosprawnej ... :D

    Pzdr
    Luc

  • 10. Data: 2009-01-24 14:13:29

    > http://wesllcorp.com/
    > Tylko dlaczego jazdy terenowo-pokazowe z takimi oponami dziadowskimi?
    Dziko sie musi na tym jezdzic!
    A jak niby sie skreca? Przeciwskretem skoro sie pochyla czy jak w quadzie?
    Hybryda motocykla i quada? Czyli ani na szybka jazde, ani na jazde
    przelajowa. Juz wole gingera :P

    --
    Jedi ;-)