  • 11. Data: 2024-05-05 14:01:26
    Temat: Re: Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 04.05.2024 o 16:37, PiteR pisze:
    > in <news:v15fio$1867h$1@dont-email.me>

    > Nie powinno. Nie każdy chce mieć to gówno.
    >
    > Imho jeśli instalator wykryje TPM do akcji wkracza ten szajs Bitlocker
    > i bez pytania szyfruje dysk. Po wyłączeniu znowu tracimy czas na
    > odszyfrowanie.

    Zawsze mam ten cały Bitlocker wyłączony.
    Zauważyłam już dawno temu, że wiele wpisów w rejestrze jest
    zaszyfrowanych ale ciort z tym!

    --
    animka

  • 12. Data: 2024-05-05 18:01:10
    Od: Klakier <g...@p...pl>

    Animka:

    > Jednak dobrze, że tego TPM w tym komputerze nie ma :-)
    > Fajni panowie z Firmy sprzedażowej podeslali mi pendriwe, z którego
    > moglam sobie to Win11 pro zainstalować (bez TPM). No i jest super!
    > W sumie narazie jestem bardzo zadowolona z tego komputera i nie muszę
    > korzystać z laptopa.

    Gdyby pendrive zgubił się, to na https://winiso.pl/windows-desktop/windows-11
    masz backup.

  • 13. Data: 2024-05-05 18:55:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 18:01, Klakier pisze:
    > Animka:

    > Gdyby pendrive zgubił się, to na https://winiso.pl/windows-desktop/windows-11
    > masz backup.

    Dzięki. Backup zrobilam z pendrive :-)

    Wiem na 100%, że panowie z tej firmy komputerowej czytają tę grupę.
    Wiadomo że wszyscy specjaliści jak i chcący się czegoś dowiedzieć czy o
    coś zapytać subskrybują tę grupę.
    Pozdrawiam wszystkich specjalistów! :-)

    --
    animka