  • 1. Data: 2009-12-05 08:12:07
    Temat: O MottoWear slow kilka
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Poczatkowo - zachwyt. Wygodne na maxa, do turystycznej (<130km/h)
    jazdy w lecie nie bylo nic lepszego.
    W dodatku mozna bylo w tym normalnie chodzic po zejsciu z moto i
    czlowiek nie plywal jak w texach i skorach.
    W zasadzie tex'y uzywalem tylko sporadycznie gdy padalo.
    Wszystko bylo by pieknie, gdyby... od czerwca (kupilem nowe) do
    pazdziernika nie przetarly sie w kroku i zaczely rozlazic jak tanie
    spodnie z Tesco! OCJ (Otwor Chlodzacy Jaja) mimo wielokrotnych prob
    zaszycia go, rozlazil sie coraz bardziej az osiagnal dlugosc 8 cm.
    Troche kiepawo jak na spodnie za ~400pln. W dodatku zgubilem paragon i
    moge pocalowac sie w d.. .

    A takie mialy byc kevlarowe i rejli odporne.

  • 2. Data: 2009-12-05 09:27:15
    Temat: Re: O MottoWear slow kilka
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Uzytkownik "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Troche kiepawo jak na spodnie za ~400pln. W dodatku zgubilem paragon i
    > moge pocalowac sie w d.. .

    Siemka
    Ze swojego doswiadczenia wiem, ze paragon nie jest niezbedny i wszystko
    zalezy od dobrej woli firmy.
    Warto spróbowac.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 3. Data: 2009-12-05 12:30:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 05 Dec 2009 00:12:07 -0800, osobnik zwany Lukasz
    Baranski wystukał:

> [...]
    > tylko sporadycznie gdy padalo. Wszystko bylo by pieknie, gdyby... od
    > czerwca (kupilem nowe) do pazdziernika nie przetarly sie w kroku i

    to chyba, że im się coś popsuło. Jeżdżę w moich od 3 lat, zaliczyłem w
    nich szlifa i nie ma śladów użytkowania. Nic się nie rozchodzi, nic się
    nie przetarło.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-12-07 07:45:48
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Ze swojego doswiadczenia wiem, ze paragon nie jest niezbedny i wszystko
    > zalezy od dobrej woli firmy.

    true - Tarbor nie wymaga, poprawiali mi zamki w 2 skórach bez paragonów.

    zulus
    vl800

  • 5. Data: 2009-12-07 08:10:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    masti pisze:
> [...]
    >
    > to chyba, że im się coś popsuło. Jeżdżę w moich od 3 lat, zaliczyłem w
    > nich szlifa i nie ma śladów użytkowania. Nic się nie rozchodzi, nic się

    ja mam 3 pary. jednych używam na co dzień do normalnego chodzenia.
    poprzecierały się już dolne cześci nogawek, jak w normalnych jeansach.w
    jednych się wyjebałem i szlifowałem dupa i tylko kolor się zmienił
    (czarne były, troche zbielały). mam je... krf, nie wiem. jedne dłużej
    niż Motorista istnieje :) pozostałe kupiłem u nich na początku ich
    istnienia.

    widać kolega Łukasz ma pecha do sztuki i kupił za ciasne :) i mu wylazło.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2009-12-07 12:09:55
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

> [...]
    > istnienia.
    >
    > widać kolega Łukasz ma pecha do sztuki i kupił za ciasne :) i mu wylazło.

    Za ciasne nie byly, moze wina sztuki albo modelu. Kupilem takie jasne
    bojowki, model FMJ.
    Mozliwe tez, ze panowie sie po prostu popsuli, moze kiedys robili
    lepsze spodnie.
    Slyszalem przed kupnem raczej dobre opinie na ich temat i sam jestem w
    szoku, ze sie tak rozpadly.

    BTW Tez kupowalem w Motoriscie.

    __
    Lukasz Baranski
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 7. Data: 2009-12-07 12:17:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lukasz Baranski pisze:

    > BTW Tez kupowalem w Motoriscie.

    no to leć do nich!

  • 8. Data: 2009-12-07 12:20:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > lepsze spodnie.
    > Slyszalem przed kupnem raczej dobre opinie na ich temat i sam jestem w

    Chopy. Potrzebuje krawca do wymiany zamka w kurtce Ixon i poprawek w
    spodniach retszit.

    Są w ogóle tacy czy mam sie bać zwykłego krawca?

    --
    Glub

  • 9. Data: 2009-12-15 10:58:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Glub" <g...@g...com> wrote in message

    > Chopy. Potrzebuje krawca do wymiany zamka w kurtce Ixon i poprawek w
    > spodniach retszit.
    >
    > Są w ogóle tacy czy mam sie bać zwykłego krawca?

    Ret-szajs wyrzuc bez zalu albo, lepiej, obsikaj i spal dajac upust zlym
    emocjom ktore niewatpliwie wzbudza. Pozniej wez kurtke i Zorke 5 (zrobisz
    pare zdjec) i idz do Hali Mirowskiej gdyz kluje mi sie pod sufitem ze, skoro
    nie podajesz miasta, ja tez nie musze, choc przperaszam czytaczy ;) Tam
    jest, podobno, zaklad krawiecki ktory ladnie naprawia ciuchy motocyklowe.
    Ogladalem teksy przetarte po asfalcie obszyte skora.

    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-12-15 13:42:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Ret-szajs wyrzuc bez zalu albo, lepiej, obsikaj i spal dajac upust
    > zlym
    > emocjom ktore niewatpliwie wzbudza.

    Puszcze na alledrogo:) obsikane:)

    > Pozniej wez kurtke i Zorke 5 (zrobisz
    > pare zdjec) i idz do Hali Mirowskiej gdyz kluje mi sie pod sufitem ze,
    > skoro
    > nie podajesz miasta, ja tez nie musze,

    Hm a byłem pewny ze pisałem loco wawa.
    Hm Już wiem! O loco napisałem w innym wątku.

    > choc przperaszam czytaczy ;) Tam
    > jest, podobno, zaklad krawiecki ktory ladnie naprawia ciuchy
    > motocyklowe.

    Tu lejt. Oddalem do Feliksa. Koło Starego Mlyna.

    --
    Glub