  • 11. Data: 2023-05-19 08:32:47
    Temat: Re: O co biega z kartami SIM do ajfona?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Androidem działająca kartę SIM. A on mi melduje że mam u operatora zorganizować inną
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.

    > Po co się wypowiadasz jak się nie znasz?

    Zwiększam statystyczne szanse na wylosowanie prawidłowej odpowiedzi.

    Robert

  • 12. Data: 2023-05-19 12:07:28
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.

    Podpowiem, że karta wyciągnięta z działającego Hułałeja
    nie działała w Samsungu ani Alcatelu. Komunikat, że nieprawidłowa karta SIM.
    Po wymianie karty działa. A teraz wymyśl sobie rozwiązanie.

  • 13. Data: 2023-05-19 16:53:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 19 maja 2023 o 12:09:47 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    > nie działała w Samsungu ani Alcatelu. Komunikat, że nieprawidłowa karta SIM.
    > Po wymianie karty działa. A teraz wymyśl sobie rozwiązanie.
    Rozwiązanie jest proste. Poprosić operatora o nowa kartę. Ale to nie rozwiązuje
    problemu. Teraz z androidem mam dwa telefony i tablet. Mam pełna wymienność kart. Jak
    mi spadnie telefon z trzeciego piętra to włozę kartę do innego i dalej działa. Czy
    tak zadziała jak mi ajfon ze swoja karta spadnie z trzeciego piętra? Nie wiem czy
    karta będzie działała w telefonie z Androidem. Znając Amerykanow jest prawie pewne ze
    nie będzie działała.

  • 14. Data: 2023-05-19 22:16:43
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 18 maja 2023 o 01:49:49 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.

    A jaki jest dokładnie komunikat? Może coś takiego?
    ",,Karta SIM włożona do tego iPhone'a nie jest obsługiwana. iPhone'a można aktywować
    wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego operatora."

    MK

  • 15. Data: 2023-05-19 23:46:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 19 maja 2023 o 22:16:45 UTC+2 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego

    Własnie taki.

  • 16. Data: 2023-05-20 00:26:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego

    Chyba będziesz musiał wyprać ten papier.

    Robert

  • 17. Data: 2023-05-20 11:13:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego
    operatora."

    > Własnie taki.

    O ROTFLU przenajświętrzy :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-05-20 11:25:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > O ROTFLU przenajświętrzy :D

    Sprawdza się powiedzenie, że zadać pytanie trudniej niż na nie odpowiedzieć.

    Robert

  • 19. Data: 2023-05-20 16:17:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 00:26:29 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]

    operatora."

    > Chyba będziesz musiał wyprać ten papier.

    Chyba nie. Był artykuł na niemieckim polskojęzycznym onanecie. Jest juz papier
    wielokrotnego użytku. Pytanie miało składać się z dwóch części. Po uzyskaniu pewności
    ze łatwiejsza czescy pytania jest zrozumiała miało paść własciwe pytanie. I ono
    padło. Pierwsza odpowiedź zaczynała się od " nie znam się ale ci powiem...". Wybacz
    ale nie zdałeś egzaminu.

  • 20. Data: 2023-05-20 16:22:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 11:14:26 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego
> [...]
    Odwoływanie się do nieistniejących autorytetowi nic ci nie da. Wytłumacze ci
    NajprościeCo jak się da o co mi chodzi. Nie ma żadnego problemu z zadzwonienie do
    operatora zeby przysłał kartę do ajfona. Dla mnie problemem jest czy karta od ajfona
    bedzie dzialala w telefonie z Androidem. Ale zeby to wiedzieć trzeba było chociaz raz
    zrobić eksperyment z przełożeniem karty. A ze gołodupiec jesteś i ajfona nigdy w ręku
    nie miałeś to skąd miałbyś to wiedzieć?