  • 21. Data: 2023-05-20 21:39:01
    Temat: Re: O co biega z kartami SIM do ajfona?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego
    operatora."

    > Odwoływanie się

    Głupi, zawsze będzie głupi. Drogi TURBODEBILU nawet nie potrafisz czytać
    ze zrozumieniem a najważniejszą treść, którą trzeba było podać, zataiłeś
    albo jak to bywa u PiSiorów, zignorowałeś i zapytałeś tak, jak DEBILNY
    PiSior potrafi zrozumieć to co widzi i to co czyta, czyli jak zwykle NA
    OPAK, po PiSiorsku.

    Teraz głupa kurwo, wypierdalaj do gościa, który ci dał Ajfona, niech
    włoży swoją kartę SIM i (uwaga trudne słowo) ZDEJMIE BLOKADĘ PRZED OBCĄ
    KARTĄ SIM. Debilu. Wypierdalaj i nie dziękuj. Nie przyjmuję podziękowań
    od PiSiorów :]

    Jprdl, co za DEBIL!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-05-21 00:05:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 21:41:40 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > włoży swoją kartę SIM i (uwaga trudne słowo) ZDEJMIE BLOKADĘ PRZED OBCĄ
    > KARTĄ SIM. Debilu. Wypierdalaj i nie dziękuj. Nie przyjmuję podziękowań

    Drogi megaturbodebilu. Telefon został przywrócony do stanu w jakim wyszedł z fabryki
    i powtórnie zarejestrowany u producenta. Wszystko odbyło się zgodnie z zasadami jakie
    narzucił producent. Nie wiesz nie pisz bo wychodzisz na jeszcze większego
    megaturbodebila niz jestes.

  • 23. Data: 2023-05-21 00:46:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zasadami jakie narzucił producent. Nie wiesz nie pisz bo wychodzisz na jeszcze

    Drogi NADDEBILU, poczytaj jeszcze czym jest SIMLOCK :D i wypierdalaj na
    smętasz :D Nie nadajesz się już do życia między ludźmi :D

    Buehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-05-24 02:00:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Drogi NADDEBILU, poczytaj jeszcze czym jest SIMLOCK :D i wypierdalaj na
    > smętasz :D Nie nadajesz się już do życia między ludźmi :D
    >
    > Buehehe

    Bardzo misię podoba, że nie napisałeś "chuj ci w otrzewną" na koniec, i
    oddaliłeś się jak na Pisiora przystało, w przydługą bez odpowiedzi.
    Podaj zatem kiedyś GPS swojego grobu, żebym mógł się odsikać. Lubię
    szczać na groby PiSiorów :) Tak, UMRZESZ szybciej niż JA :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-05-24 14:37:00
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 19 maja 2023 o 23:46:48 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    Androidem działająca kartę SIM. A on mi melduje że mam u operatora zorganizować inną
    kartę bo tej nie łyka. Wsadziłem kartę do telefonu z którego ja wyciągnąłem i działa.

    aktywować wyłącznie za pomocą zgodnej karty SIM pochodzącej od obsługiwanego
    operatora."

    > Własnie taki.

    Czyli aparat ma założonego SIMLOCKa. Trzeba zgłosić operatorowi, który sprzedawał
    aparat, wniosek o jego zdjęcie.
    Telefon powinien zaktualizować uprawnienia po podłączeniu do Internetu np. przez
    WiFi.
    Zakładam, że telefon był użytkowany w sieci Plus, bo oni chyba najpóźniej
    zrezygnowali z zakładania simlockow. Simlock powinien być usunięty przez operatora za
    darmo.

    MK

  • 26. Data: 2023-05-24 23:22:41
    Temat: Re: O co biega z kartami SIM do SRAJajajajFUna?
    Od: watapatatabysany <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    Mac Ka wrote:
    > Czyli aparat ma założonego SIMLOCKa.

    W cywilizowanym (ale zgniłym zachodzie) od *2014*
    wycofano SIM-kłódkę, zaś od *2016* zakładanie jest
    karalne.

    poLACZKI jak zawsze sto lat za czekoladowymi!

    - przydupasy faszystowskiej ukry

    - spijacze USraelskiej kutasówki

    - wyżeracze szkopskich gówien

    --