  • 101. Data: 2020-11-20 13:44:20
    Temat: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18.11.2020 o 22:43, LordBluzg(R) pisze:

    >Może jakiś problem ze wzrokiem bo do nie wejścia w ścianę wystarczy
    >ułamek wata. Zostawiłem na korytarzu takie małe oświetlenie choinkowe
    >na baterie i w zupełności wystarcza (dodatkowa zaleta: nie wejdę w
    >ścianę nawet jak wyłączą prąd).
    >5W LED to normalne (może odrobinę słabawe) oświetlenie do
    >niewielkiego pokoju.

    Bardzo slabawe. Ot, tyle, zeby sobie wieczorem TV poogladac.

    6W mam kibelku - tam sie sprawdza ...

    J.

  • 102. Data: 2020-11-20 15:59:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2020 o 17:37, SW3 pisze:

> [...]
    > nawet jak wyłączą prąd).
    > 5W LED to normalne (może odrobinę słabawe) oświetlenie do niewielkiego

    Można chodzić z latarką :D
    Zawsze się dziwiłem minimalistom :) Jeśli mam możliwość niewielkim
    kosztem, to sobie realizuję. Zgodzę się, że świetliki (takie robaki) to
    dla wielu dobre rozwiązanie ale nie dla mnie, jeśli nakład pracy jest
    równy czy mniejszy, wybieram bardziej wygodne ( w tym przypadku więcej
    światła). Podobnie z nagłośnieniem czy ekranem, gdzie w domu tworzymy
    sobie namiastkę kina czy teatru, czy sceny muzycznej. Wybieram
    rozwiązania najbardziej odpowiadające rzeczywistości, bo mogę :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 103. Data: 2020-11-20 17:37:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.11.2020 o 12:25, heby pisze:

    > Bez znaczenia. Nie można ich zmienić. Ale wiem jakie tam są. Oba są B.
    Ja twierdzę, że można.
    Może to być przez kogoś na przykład zabronione, ale można.
    Jacek

  • 104. Data: 2020-11-20 17:55:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/11/2020 17:37, Jacek wrote:
    > Ja twierdzę, że można.
    > Może to być przez kogoś na przykład zabronione, ale można.

    To przestrzeń rozwiązań zabronionych.

  • 105. Data: 2020-11-21 09:11:35
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-11-17 o 08:36, heby pisze:

    > Właściciel:
    > 1) nie chce nic zmieniać w sprzęcie
    > 2) nie może nic zmieniać w instalacji elektrycznej biura

    Czasami na *nie chce/nie może* sprawnie działa perspektywa pożaru,
    zniszczenia sprzętu, porażenia prądem lub t.p. Do rozmowy w takim
    temacie trzeba się solidnie przygotować, argumenty muszą być realne.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza