  • 1. Data: 2021-01-18 14:44:41
    Temat: Ocieplenie ociepleniem ale JTD nie odpalił
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

  • 2. Data: 2021-01-18 14:51:41
    Temat: Re: Ocieplenie ociepleniem ale JTD nie odpalił
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    Suwałki ?
    Moze to nie paliwo winne ...

    Ogolnie - jak miewasz -20, to powinienes tankowac "arktyczny" ON.
    A u nas sprzedaja "zimowy".

    Jak sobie Orlen radzi w Suwalkach, to jestem ciekaw ...

    J.

  • 3. Data: 2021-01-18 14:54:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.01.2021 o 14:44, _Master_ pisze:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?
    zabrać troszkę paliwa do domu, wsadzić do zamrażalki (chyba ze dalej
    masz -20, ale nie sądzę i sprawdzić jak w tej temperaturze zachowuje się
    paliwo.
    minus20 to temperatura w której wiele aut "nie zapali". Większość tych
    ludzi którzy mają wątpliwości, nawet nie próbuje zapalać. 2 dni i będzie
    cieplej

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-01-18 15:12:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-01-2021 o 14:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Suwałki ?

    No ja wczoraj przy wieczornej przejażdżce po Poznaniu widziałem kilku
    delikwentów na awaryjnych, jadących 5 km/h...

    To pewnie w ramach niezawodności spaliniaków i szybkiego dojazdu nimi
    było..... ;-)

    W każdym razie w elektryku nic nie zamarzło.

  • 5. Data: 2021-01-18 15:47:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.01.2021 o 14:44, _Master_ pisze:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    Ja kiedyś lałem to:
    https://allegro.pl/listing?string=DIESEL%20SKYDD&bma
    tch=cl-dict210105-ctx-aut-1-2-0112
    działało, parafina się nie wytrącała.
    Jak jeszcze był Statoil, to oni też tam mieli jakieś paliwo arktyczne,
    ale czy dziś na Circle jest dostępne to nie wiem?

  • 6. Data: 2021-01-18 15:58:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 14:44 _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    U mnie (mazowsze) dzisiaj rano było -23 st. Odpaliły i dojechały do celu 3
    diesle, w tym 21 letnie clio 1.5dci bez grzania świec żarowych (odłączony,
    spalony moduł tych świec). Paliwo z różnych przypadkowych stacji, bez
    żadnych dodatków. O ile 2 x crdi kia mają chyba podgrzewanie filtra ON to
    tego clio bym o to nie podejrzewał. Very czy innego "premium" żadne moje
    auto od nowości nie widziało...

    TG

  • 7. Data: 2021-01-18 16:58:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 14:44, _Master_ pisze:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    Alfa Romeo 156 2.4JTD, -27 stopni, paliwo z Auchan i odpalił.
    Fakt, że najpierw na trzech chyba a potem czwarty i potem piąty gar
    dołączył, ale odpalił.
    Nie wiem co za syf lejecie.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2021-01-18 17:15:26
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2021-01-18 14:44, _Master_ wrote:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    nic. Ona ma już na 99% dolane depresatory, więc dodanie kolejnych nic
    nie da. Wlej Lotos Dynamic lub Circle K zimowe.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2021-01-18 17:59:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 15:12, Cavallino pisze:

    > To pewnie w ramach niezawodności spaliniaków i szybkiego dojazdu nimi
    > było..... ;-)

    No właśnie - dizle odpaliły przy -20 i smogu narobiły:P

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-01-18 18:01:13
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 14:44, _Master_ pisze:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    Czy to była Verva zimowa czy przejściowa? Kiedy ją tankowałeś? Przy
    tankowaniu można się zapytać o parametry paliwa. Zawsze z dostawą
    dostają wyniki badań.
    Normalne paliwo zimowe wystarcza do -20 stopni.

    Albo masz niesprawny samochód: świece, wtryski, pompa, jakiś czujnik.

    yabba