  • 1. Data: 2011-07-29 20:28:43
    Temat: Odkręcić przednią zębatkę
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    j.w. Jak?

    Kiedy istnieje problem, że śruba trzyma diabelnie mocno,
    przerabiałem:

    1.blokowanie tylnego hamulca i odkręcanie kluczem przez metrową rurkę
    jako ramie - występują podejrzane naprężenia a motocykl mimo hamulca
    odjeżdża...
    2.próbowałem uderzenia młotkiem w klucz niestety łańcuch i potem
    przegub gumowy na tylej zębatce amortyzowały uderzenie...

    Wszystko bez powodzenia, dlatego piszę,
    z góry dzięki, Paweł,
    yama xt660

  • 2. Data: 2011-07-29 20:50:20
    Temat: Re: Odkręcić przednią zębatkę
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    jedz do mechanika który ma klucz pneumatyczny, u mnie tylko to pomogło.

    b.

  • 3. Data: 2011-07-29 20:54:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 22:50, Budyń pisze:
    > jedz do mechanika który ma klucz pneumatyczny, u mnie tylko to pomogło.

    Nie musi byc pneumatyczny byleby byl udarowy ;)
    Do takich celow kupilem jakas chinszczyzne elektryczna i nawet dziala

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2011-07-29 21:04:55
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    długi klucz - zapierasz o glebę i odkręcasz śrubę motocyklem :)
    czyli łapiesz za manetki i porządne bujnięcie do tyłu.

    --
    Sysek

  • 5. Data: 2011-07-29 21:06:13
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    długi klucz - zapierasz o glebę lub wahacz i odkręcasz śrubę motocyklem :)

  • 6. Data: 2011-07-29 21:13:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Nie musi byc pneumatyczny byleby byl udarowy ;)
    > Do takich celow kupilem jakas chinszczyzne elektryczna i nawet dziala

    Ja mam elektryczny od Makity. Daje bardzo rade.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-07-29 23:59:37
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.07.2011 rightbent80 <r...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > 2.próbowałem uderzenia młotkiem w klucz niestety łańcuch i potem
    > przegub gumowy na tylej zębatce amortyzowały uderzenie...

    Jak ci nie zależy na łańcuchu (znaczy do wywalenia jest) to go zblokuj.
    Ja miałem akurat moto bez kół, gdy zmieniałem łańcuch, i poradziłem sobie
    owijając łańcuch na jakimś na szybko dobranym narzędziu, i blokując to
    tak żeby nie narobiło szkody. No i lewar ;), też wydawało się się że
    zaraz pynknie, ale to tylko takie wrażenie przy długim ramieniu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2011-07-30 09:00:14
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Kuczu wrote:

    > Ja mam elektryczny od Makity. Daje bardzo rade.

    Ile wg producenta ma Nm?

    pzdr
    Tmek

  • 9. Data: 2011-07-30 09:51:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-30 11:00, Tmek pisze:

    > Ile wg producenta ma Nm?

    Nie pamietam ale pewnie cos kole pincet.

  • 10. Data: 2011-07-30 09:54:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-30 11:51, Kuczu pisze:

    > Nie pamietam ale pewnie cos kole pincet.

    A tak serio to ma 350 Nm:

    http://www.makita.sklep.pl/elektroniczny-klucz-udaro
    wy-tw0350-makita-p-86.html?cPath=144_25&osCsid=5e712
    1f1751652485aff6f373f4f4d28

    Szczerze mowiac to nie napotkalem jeszcze w motocyklach sruby ktora by
    sie nie poddala. Nie zawsze za pierwszym podejsciem ale zawsze w koncu
    Makita wygrywa.