  • 11. Data: 2023-01-29 12:14:05
    Temat: Re: Odnajdywanie zgubionego telefonu
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2023 19:15:45 +0100, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > nie na żadnym z zakrętów, i położył się na poboczu. Co prawda był w

    Ale w końcu precyzyjnej - jak go znalazłeś?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2023-01-29 12:15:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 24 Jan 2023 20:36:19 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zainstaluj sobie AnyDesk. Chyba wiesz jak to działa? No ok, ale jak
    > mi

    Ale co to da jak to prosi o zgodę przy zdalnym podłączeniu, sarna ma
    ją wcisnąć?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2023-01-29 13:35:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 12:15, Marek pisze:

    > Ale co to da jak to prosi o zgodę przy zdalnym podłączeniu, sarna ma ją
    > wcisnąć?

    Eee, u mnie jest "dostęp nienadzorowany" zabezpieczony hasłem...chociaż
    dawno z tego nie korzystałem. Są też inne apki do "zdalnego" ale co
    nowsza wersja Andka to się cuda dziejo z dostępem. Trzeba wypróbować,
    skoro pytacz nie ma wciśniętego na stałe GPS.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-01-29 16:48:33
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-01-29 o 12:14, Marek pisze:

    > Ale w końcu precyzyjnej - jak go znalazłeś?

    google "znajdź telefon" Akurat lokalizacja była włączona i na laptopie
    zobaczyłem w miarę dokładną lokalizację - wystarczyło przejść się po
    poboczu kilkadziesiąt metrów.