  • 1. Data: 2015-02-03 11:46:57
    Temat: Okulary w kasku crossowym
    Od: Fuzzy1337 <trolxd732@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, zamierzam kupić enduro, ale mam 1 problem, nosze okulary, i nie
    wiem czy nie będę miał przez nie problemów z założeniem kasku i gogli.
    Ktoś może pomóc?

  • 2. Data: 2015-02-03 13:10:28
    Temat: Re: Okulary w kasku crossowym
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-03 o 11:46, Fuzzy1337 pisze:
    > Witam, zamierzam kupić enduro, ale mam 1 problem, nosze okulary, i nie
    > wiem czy nie będę miał przez nie problemów z założeniem kasku i gogli.
    > Ktoś może pomóc?

    Gole sa na tyle duze ze mieszcza okulary.
    Pomijajac jakies wydumki hi tech pro max super.

    Najprosztszy model scotta z pojedyncza szybka miesci bez problemu.

    Problem moze byc za to z końcówkami okularów, czyli tym co wchodzi za
    ucho. Jak sa one za grube czy odgięte to moga upierdliwie uwierac po
    zalozeniu kasku.

    Tmek

  • 3. Data: 2015-02-03 13:52:25
    Od: Fuzzy1337 <trolxd732@_NOSPAM_wp.pl>

    Tmek napisal

> [...]

    > Problem moze byc za to z końcówkami okularów, czyli tym co wchodzi za
    > ucho. Jak sa one za grube czy odgięte to moga upierdliwie uwierac po

    Dzięki za pomoc, ucisk okularów nie będzie żadnym problemem, przez 2 lata
    jeżdżenia na skuterze w kasku da się przyzwyczaić :)