  • 1. Data: 2011-06-20 14:57:51
    Temat: Opel Corsa zestaw naprawczy skrzyni biegów
    Od: "Marek" <a...@g...pl>

    Kupiłem zestaw naprawczy do Opla Corsy C rocznik 2000 Między wybierakiem
    wychodzącym ze skrzyni biegów a koziołkiem zmiany biegów jest to taka biała
    kostka plastikowa z dwoma bolcami samo zabezpieczającymi. Jednak w
    samochodzie zamontowany jest jeden bolec samo zabezpieczający kostkę
    plastikową z wybierakiem skrzyni biegów. Natomiast łączenie koziołka zmiany
    biegów z tą kostką jest na stałe połączone bolcem rozklepanym z obu stron.
    Moje pytanie, czy pasuje bolec samo zabezpieczający (taki sam jak ten
    zabezpieczający kostkę plastikową z wybierakiem skrzyni biegów) w miejsce
    wymontowanego bolca na stałe jeśli bym go wyszlifował i wyjął.

    Pozdrawiam

    Marek