  • 1. Data: 2009-09-29 19:20:53
    Temat: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: docxxx <s...@g...com>

    No i wreszcie:

    http://polishnikonservice.com/

  • 2. Data: 2009-09-29 22:08:05
    Temat: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "docxxx" napisal
    > No i wreszcie:
    >
    > http://polishnikonservice.com/

    He, he, ale cyrk: ) :
    "za pierwszym razem Pani z infolinii poinformowala mnie, ze nie mamy Pana
    aparatu ze zleceniem na sprawdzenie AF, [...] gdy sie dodzwonilem (po 2-3
    dniach) uzyskalem informacje, ze aparat zostal odebrany ! - u mnie juz stan
    przedzawalowym w pogotowiu"

    : ))))

    adam

  • 3. Data: 2009-09-29 22:31:30
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    docxxx <s...@g...com> napisał(a):

    > No i wreszcie:
    >
    > http://polishnikonservice.com/

    To, że jest infolinia i numer telefoniczny pod który mozna dzwonić to troche
    dziwne bo nie spotkałem się z taką obsługa w Azji i na Bliskim Wschodzie.
    Wymaga to zatrudnienia osoby co i tak na niczym sie nie zna, niepotrafi potem
    opisać problemu itp.
    Normalnie wygląda to tak, że do centrum obsługi Nikona na dany regiom wysyłasz
    mail z zapytaniem i numerem części której problem dotyczy. Może to być numer
    aparatu albo obiektywu.
    Następnie dostajesz w ciągu 24 godzin potwierdzenia maila i sposób rozwiązania
    problemu. To działa na całym świecie gdzie Nikon ma swoje autoryzowane
    centrum. Spróbuj tej metody zanim zaczniesz wyważać otwarte drzwi.

  • 4. Data: 2009-09-29 22:39:46
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://polishnikonservice.com/

    jestem wrecz pewien na podstawie swoich doswiadczen, ze to samo dotyczy
    rowniez serwisu Canona. I przypyszczam, ze uzytkownicy kazdego innego
    systemu powiedza to samo... Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan
    rzeczy
    bedzie trwal. Gdyby w Polsce bylo np. kilka autoryzowanych serwisow jest
    spora szansa, ze sytuacja ulegla by diamteralnej zmianie :)
    A tak to mozemy spadac na drzewo :D

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojalowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 5. Data: 2009-09-30 00:03:41
    Od: Valwit <l...@v...net>

    docxxx wrote:
    > No i wreszcie:
    >
    > http://polishnikonservice.com/

    adminowi zabraklo jaj na podpisanie sie imieniem i nazwiskiem, czy sie
    czegos boi?

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 6. Data: 2009-09-30 00:08:50
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 29 Sep 2009 12:20:53 -0700 (PDT), docxxx wrote:

    > No i wreszcie:

    Mi 2 razy z rzędu zwrócili zupełnie nienaprawioną lampę.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 7. Data: 2009-09-30 05:53:12
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > rowniez serwisu Canona. I przypyszczam, ze uzytkownicy kazdego innego
    > systemu powiedza to samo... Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan

    Podobno tylko serwis Olympusa jest chwalony. Tylko nie wiem czy jest w
    Polsce. 5 lat temu naprawiałem C5060 i wysyłali do Czech.

    --
    Radosny

  • 8. Data: 2009-09-30 06:07:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 07:53:12 +0200, Radosny napisał(a):

    > Podobno tylko serwis Olympusa jest chwalony. Tylko nie wiem czy jest w
    > Polsce. 5 lat temu naprawiałem C5060 i wysyłali do Czech.

    Serwis Olympusa jest w Warszawie.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 9. Data: 2009-09-30 09:07:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Valwit" napisał

    > adminowi zabraklo jaj na podpisanie sie imieniem i nazwiskiem, czy sie
    > czegos boi?

    Polskiego wymiaru "sprawiedliwości" ?

    adam

  • 10. Data: 2009-09-30 17:01:47
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 29 Wrz, 21:20, docxxx <s...@g...com> wrote:
    > No i wreszcie:
    >
    > http://polishnikonservice.com/

    Jeśli wyczyszczenie matrycy, zgranie focusa obiektywu to minimum 3
    tygodnie to może by zdradzili
    jak się to robi (w kwesti obiektywów to te ustawienie programowe) i by
    się tak już nie musieli męczyć.