  • 1. Data: 2017-11-18 21:15:46
    Temat: Opis WhatsApp potrzebny
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Szukam opisu aplikacji WhatsApp dla Lumii 535 DS z Windows Phone 8.1.

    Chodzi mi o opis jak z tej aplikacji korzystać, dla początkującego, w jęz.polskim.

    W Internecie są takie opisy, ale dotyczą przeważnie Androida i głównie odnoszą
    się do ikon, których na ekranie z WP 8.1 nie ma Inne rozwodzą się na temat
    instalacji.
    Ja mam aplikację zainstalowaną, z kodem otrzymanym SMSem.

    W szczególności, zaraz po zainstalowaniu aplikacji, pojawiła mi się lista osób,
    z moich kontaktów w smartfonie, tych, które mają zainstalowany WhatsApp.
    Później tej listy nie udało mi się już wyświetlić. Jak to zrobić?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam
    Pat