  • 1. Data: 2009-02-06 00:55:58
    Temat: Orange abo->prepaid u dowolnego dealera?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Czy przejście abo->prepaid można zrobić u dowolnego pomarańczowego
    dealera czy tylko w superduper salonie?

    Pytanie dodatkowe (retoryczne, ale wolę się upewnić) - czy po migracji
    nic ginie z profitu oraz ustawień i zawartości Multiboxa?

    Przemek

  • 2. Data: 2009-02-06 01:35:01
    Temat: Re: Orange abo->prepaid u dowolnego dealera?
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 6, 1:55 am, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    > Czy przejście abo->prepaid można zrobić u dowolnego pomarańczowego
    > dealera czy tylko w superduper salonie?

    Ja zmienialem w jakims pod-saloniku. Ale to chyba raczej
    kwestia chcenia obslugi.

    > Pytanie dodatkowe (retoryczne, ale wolę się upewnić) - czy po migracji
    > nic ginie z profitu oraz ustawień i zawartości Multiboxa?

    Twoja wiara w niezawodnosc systemu informatycznego obslugi
    klientow jest wielka :)

    Powodzenia.