  • 1. Data: 2009-02-02 22:39:52
    Temat: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    ... no to poczytajcie ;)

    Nie tak dawno w ramach akcji "prezent" dostałem karte od Play
    do numeru abonamentowego rozniaca sie 1 cyfra "prefiksu"
    - "Nowy Play Karta - Prezent"
    W ramach tegoz "prezentu" byla/jest promocja darmowe 60 minut
    z numerem abonamentowym i SMS-y po 3gr do konca marca
    pod warunkiem utrzymania aktywnego konta na pol. wychodzace

    23.01 pojawila sie nowa promocja "pakiet 30 minut"
    do wszystkich z ktorej postanowilem skorzystac
    warunkiem bylo doladowanie za 30zl i aktywacja uslugi.
    26.01 dokonalem doladowania, ale usluga okazala sie dla mnie niedostepna.

    OK - zgodnie z pkt. 23 i 24 regulaminu,
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_kar
    ta_Pakiet_30_minut.pdf
    aby skorzystac, nalezy dezaktywowac wczesniejsze promocje.
    Tak tez uczynilem, i otrzymalem potwierdzenie ze dotychczasowa promocja
    zostanie wylaczona z dniem 31.01.

    1.02 - probuje aktywowac nowa usluge - niedostepna

    2.02 telefon do BOA - Kobieta z Infolinii twierdzi, ze nic nie moze zrobic
    bo niby numer nie jest zarejestrowany /brak PUK/
    i zaleca rejestracje osobista w punkcie obslugi klienta.
    OK - udaje sie do punktu osobiscie i rejestruje numer

    Nastepny telefon do BOA - Pani K.K twierdzi,
    ze musze ponownie doladowac konto kwotą 30zl
    poniewaz wczesniejsze doladowanie bylo przed dezaktywacja poprzedniej
    promocji
    i ZAPEWNIA, ze po doladowaniu promocja napewno zostanie aktywowana.
    Doladowuje konto kwota 30zl - usluga niedostepna.

    Kolejny 3-ci juz telefon do BOA (kazdy 1zl) rozmawiam tym razem z Pania E.S
    która informuje mnie ze ...... WLASNIE AKTYWUJE USLUGE "pakiet 30 minut"

    Sprawdzam - okazuje sie, ze usluga dalej nie jest wlaczona
    a z konta __ZNIKA 9zl !!!!___
    - z czego wnioskuje, ze zostal wlaczony inny pakiet
    /prawdopodobnie paczki po 15min przez 6 m-cy/.

    4-ty telefon do BOA - tym razem ulewam sobie zolci i skladam reklamacje.
    No i powiedzcie mi teraz jak czlowiek ma byc zdrowy, majac do czynienia
    z tak NIEKOMPETENTNYMI ludzmi ?
    Nie dosc ze strata pieniedzy - (telefony do BOA),
    strata czasu na rejestracje numeru, to jeszcze strata nerwow :[

    Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2009-02-04 11:31:18
    Temat: Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
    > ... no to poczytajcie ;)
    >

    > Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....
    >
    > Pozdrawiam
    > Waldek

    No cóż... choćby nie wiem co pisali i mówili... jeśli ktoś na dzień dobry
    mówi Ci "w czym mogę Ci pomóc" i tym kimś jest sepleniąca panienka o bardzo
    nikłych kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać. Rok temu
    (ponad) przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i odradzam innym
    graczom...
    pozdr
    sil

  • 3. Data: 2009-02-04 14:49:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i odradzam innym graczom...

    Sadze ze nikt tutaj cudow nie oczekuje, bo pewnie pracuja za skromna kase
    ale przyzwoitosc i uczciwosc wobec pracodawcy wymaga
    _co najmniej_ znajomosci produktow ktore firma oferuje/sprzedaje
    i jak sadze czesto nudnego do wyuczenia regulaminu okreslonej oferty

    A skoro juz wszystkie polaczenia sa rejestrowane,
    chyba nie tak wielkim problem jest odsiac ziarno od plew
    ale tu znow komus musi na tym zalezec

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-05 22:17:04
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

> [...]
    > bardzo nikłych kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać.
    > Rok temu (ponad) przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i

    Ciag dalszy przygody z PLAY ..........

    Odpowiedz z BOA PLAY

    (...)
    Komentarz zamknięcia: Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym
    w dniu 5 lutego 2009 roku. Wysłano SMS o treści: Witamy, Twoje zgłoszenie nr
    7073400 zostało rozwiązane.
    (...)
    Aby aktywować bezpłatne 30 minut należy przejść z Oferty "Nowy Play na Kartę
    prezent" na "Ofertę Nowy Play na Kartę" wpisując kod *107# + zielona
    słuchawka, po czym doładować konto kwotą 30 zł i aktywować pakiet wybierając
    i zatwierdzając na klawiaturze telefonu krótki kod *111*27*1#.
    (...)

    Oczywiscie po wstukaniu kodu *107#
    - zwrotna informacja : NIE MOZESZ skorzystac z uslugi
    .... MEGA ROTFL, juz im napewno doladuje kolejny raz (3) za 30 :]]

    Poswiecilem wiec nastepna zlotowke aby zadzwonic do BOA
    i po rozmowie (o losie.... znow) z pania Kasia K.
    ktora juz wczesniej dala dowod swojej niewiedzy
    - zapewniajac 2 krotnie, ze po kolejnym doladowaniu
    _NAPEWNO_ usuga zostanie aktywowana,
    a ktora to Pani nie przelaczy rozmowy "wyzej" - bo ONA jest KOMPETENTNA
    dalej mi usiluje kit wciskac - choc "delikatnie zasugerowalem "
    ze poprzednie rozmowy maja zarejestrowane na tasmach

    ZENADA - wiec potencjalny kliencie, zastanow sie czy warto .....

    Ps. Na dodatek znow nie mozna sie dostac do serwisu play24 :))