  • 1. Data: 2013-07-20 18:34:43
    Temat: PO regulacje
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    co się dzieje z firmą Sony-Nec? na allegro nie ma żadnej nowej nagrywarki
    DVD, celowe działanie? czy pośrednicy będą mi tu kreowali rynek?

  • 2. Data: 2013-07-20 19:18:16
    Temat: Re: PO regulacje
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-20 18:34, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > co się dzieje z firmą Sony-Nec?

    http://www.sony.pl/section/kontakt

    Niemazaco.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-07-21 01:00:18
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" napisał w wiadomości grup

    co się dzieje z firmą Sony-Nec? na allegro nie ma żadnej nowej nagrywarki
    DVD, celowe działanie? czy pośrednicy będą mi tu kreowali rynek?

    A to się nie nazywał teraz Optiarc czasem? Nazywało bo zdaje się, że
    zamknęli ten dział jakoś niedawno.

    --
    empe

  • 4. Data: 2013-07-21 13:16:33
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    kur... ale LG też nic nie produkuje (light scribe)...

  • 5. Data: 2013-07-21 19:59:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > co się dzieje z firmą Sony-Nec? na allegro nie ma żadnej nowej
    > nagrywarki DVD, celowe działanie? czy pośrednicy będą mi tu kreowali
    > rynek?

    NTG...

    temat powinien opisywać w skrócie o co chodzi w poście...

    twój temat co znaczy?