  • 1. Data: 2014-11-20 18:11:00
    Temat: POLSAT kłamie !
    Od: "Zirytowany" <a...@A...pl>

    Chciałem wysłać poniższy tekst do Polsatu,
    ale oczywiście ich serwer blokuje otrzymanie
    takich wiadomości:

    Jakim prawem Polsat w programie "Dlaczego
    ja" nadanym w dniu 20.11.2014 r. przekazał
    fałszywą informację, że jeśli ojciec ma grupę
    krwi B, to dziecko nie może mieć grupy krwi 0?
    Jak najbardziej może, bo grupa krwi B to tak
    naprawdę jedna z dwóch grup BB lub B0.
    Jeśli matka ma grupę 0 lub B0 lub A0, to
    dziecko może mieć grupę 0.
    Czy ktoś w Waszej telewizji zastanowił się,
    że taka informacja może być przyczyną
    kłótni w rodzinie, a nawet tragedii?
    Jeśli tego szeroko nie sprostujecie, to
    zrobię Wam super antyreklamę w całym
    Internecie. A i tak nie da się już cofnąć
    całego zła, jakie ten program zrobił.

  • 2. Data: 2014-11-20 23:14:57
    Temat: Re: POLSAT kłamie !
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 20 Nov 2014 18:11:00 +0100, "Zirytowany" <a...@A...pl> wrote:

> [...]
    >Jeśli tego szeroko nie sprostujecie, to
    >zrobię Wam super antyreklamę w całym
    >Internecie. A i tak nie da się już cofnąć

    No to jutro notowania Polsatu na WGPW lecą na zbity ryj. :(

    --
    Maciej Bójko

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2014-11-21 08:26:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-11-20 o 18:11, Zirytowany pisze:
> [...]
    > Jeśli tego szeroko nie sprostujecie, to
    > zrobię Wam super antyreklamę w całym
    > Internecie. A i tak nie da się już cofnąć

    powiedz mi, kto bierze tę kretyńską produkcje na poważnie??
    przecież to fabuła.

  • 4. Data: 2014-11-21 08:46:24
    Od: "Zirytowany" <a...@A...pl>

    > powiedz mi, kto bierze tę kretyńską produkcje na poważnie??
    > przecież to fabuła.

    Więcej osób niż myślisz, niestety.

  • 5. Data: 2014-11-21 09:00:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 08:46, Zirytowany pisze:

    > Więcej osób niż myślisz, niestety.

    czyli poziom inteligencji naszego społeczeństwa drastycznie spada...

  • 6. Data: 2014-11-21 09:27:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Nov 2014 09:00:01 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:
    > czyli poziom inteligencji naszego społeczeństwa drastycznie spada...

    Koleżanka koleżanki zagrała epizod w takim "serialu". Teraz po
    Krakowie nie może swobodnie chodzić bo ciągle jest zaczepiana przez
    ludzi pytających się o szczegóły.jej "sprawy" przedstawione w
    serialu.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-11-21 15:12:34
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    >czyli poziom inteligencji naszego społeczeństwa drastycznie spada...

    wystarczy sie rozejrzec po odbiorcach

  • 8. Data: 2014-12-26 14:07:07
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Zirytowany" napisał:

    > Jakim prawem Polsat ... przekazał fałszywą informację?

    Dzisiaj się obudziłeś? Przecież oni kłamią od lat. Zresztą jak większość mediów.
    I nie ma na to rady. Jakaś szeroko zakrojona akcja przeciwko nim poskutkuje
    pozwem sądowym i zniszczeniem oskarżycieli. Mają potężne pieniądze i prawników.
    Reklamy sponsorowane przez rząd. A do tego przychylność władzy, prokuratury i
    sądów. Najskuteczniejszą metodą jest przestać ich oglądać, a wspierać media w
    miarę niezależne jak Republika, czy W sieci, które nie kłamia tak otwarcie i
    bezczelnie jak Polsat, czy TVN, W czym zresztą im wtórują media tzw. publiczne.

    Pzdr

  • 9. Data: 2014-12-26 14:08:48
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Zirytowany" napisał:

    > Więcej osób niż myślisz, niestety.

    Naucz się cytować, bo źle świadczysz o swojej inteligencji. Dotyczy to zresztą
    nie tylko Ciebie.

    Pzdr