  • 1. Data: 2009-05-05 16:26:13
    Temat: POWER COMMANDER III USB Yamaha - koncowka na bateryjke
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Po co jest ta kostka na podłączenie bateryjki czy to zasilanie jak jest
    power commander podłączony przes usb do kompa? czyli nie bierze prądu z
    kabla usb? trzeba dodatkowo zasilić? rozumiem że podczas jazdy motorem to
    nie musi być podłączone ta bateria? i czy aby zapisywac mapy z kompa to
    power commander musi być przypięty do motoru już?,

  • 2. Data: 2009-05-06 06:41:50
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu>

    Witam

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie musi być podłączone ta bateria? i czy aby zapisywac mapy z kompa to
    > power commander musi być przypięty do motoru już?,

    Podłączenie do bateryjki jest po to, żeby można było podłączyć
    PowerCommandera i np. wczytać mapę, bez podpinania do moto (PC nie jest
    zasilany przez kabel USB). Jeżeli podpinasz do motocykla to tam jest między
    innymi zasilanie 12V.
    Można zapisać mapę z komputera właśnie przy wykorzystaniu zasilania z
    bateryjki 9V.

    vIrek
    VTX1800 & PCIII USB

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4054 (20090505) __________

  • 3. Data: 2009-05-06 21:05:18
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > między innymi zasilanie 12V.
    > Można zapisać mapę z komputera właśnie przy wykorzystaniu zasilania z

    Dzieki, sprawa teraz jasna. Mam jeszcze jedno pytanie czy PC fabrycznie ma
    wczytane mapy które poprawiają osiągi? czy jednak trzeba mu zaprogramować
    inne?

  • 4. Data: 2009-05-07 06:52:39
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu>

    PPowitac
    > Dzieki, sprawa teraz jasna. Mam jeszcze jedno pytanie czy PC fabrycznie ma
    > wczytane mapy które poprawiają osiągi? czy jednak trzeba mu zaprogramować
    > inne?
    Nie ma czegoś takiego, jak mapy poprawiające osiągi. Masz mieć mapy, które
    najlepiej odpowiadają twojej konfiguracji sprzętowej (wydechy, filtr
    powietrza) i potrzebom (oszczędność, moc, moment obrotowy). Map nie
    tworzysz, chyba że jesteś superexpertem, mapy najprościej ściągnąć z
    internetu, część jest na stronie PC wystarczy podać model i rok sprzęta. W
    opisie każdej mapy masz, do jakiej konfiguracji została dopasowana. Są też
    mapy do fabrycznej konfiguracji, czyli nic nie było zmieniane i to jest ta
    mapa "poprawiająca osiągi". Mapa do PC wczytujesz jedną, próbujesz, czy moto
    dobrze chodzi, jeśli nie to wczytujesz inną i tak możesz sobie dopasować
    taką, która Ci najlepiej odpowiada.
    A jeśli masz nadmiar kasy to możesz udać się na hamownię i próbować utowrzyć
    mapę od podstaw lub modyfikować istniejącą.
    Dodatkowo na obudowie PC masz 3 przyciski Low Mid i High, przy pomocy
    których możesz ręcznie zmienić skład mieszanki w poszczególnych zakresach
    obrotów. Aby wejść w tryb tej regulacji trzeba w momencie włączania stacyjki
    przytrzymać wszystkie 3 przyciski, a następnie naciśnięcie któregoś
    przycisku powoduje zwiększenie dawki paliwa w tym zakresie obrotów i
    zapalenie się diody o jeden rząd wyżej, zas przytrzymanie przycisku powoduje
    zmniejszenie dawki i zapalenie się diody o jeden rządek niżej.

    Pozdrowić
    --
    vIrek
    VTX1800

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4058 (20090507) __________

  • 5. Data: 2009-05-07 10:07:26
    Od: "bbl" <b...@y...com>

> [...]
    > niżej.
    >

    > W opisie każdej mapy masz, do jakiej konfiguracji została dopasowana.

    gdzie ten opis?
    na CD-ROM dołączonym do PC jest dołączona baza map ok 100 skąd mam wiedzieć
    która jest pod mój sprzęt? mam próbować każdą? mapy są tylko ponumerowane.

    > Są też mapy do fabrycznej konfiguracji, czyli nic nie było zmieniane i to
    > jest ta mapa "poprawiająca osiągi".
    gdzie są te mapy do fabrycznej konfiguracji? wgrane fabrycznie na PC? ja
    sobie zapisalem już tą mape na laptopie wrazie czego.

    na PC jak kupowałem było napisane poprawa mocy i momentu obrotowego o 8-15%
    to w takim razie co zrobic zeby bylo 15% poprawy? trzeba cos
    dokupować/zmieniać?

  • 6. Data: 2009-05-07 10:15:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    bbl pisze:

    > na PC jak kupowałem było napisane poprawa mocy i momentu obrotowego o 8-15%

    Raczej 8 niz 15

    > to w takim razie co zrobic zeby bylo 15% poprawy? trzeba cos
    > dokupować/zmieniać?

    dolot (filtr powietrza) i wylot (uklad wydechowy). Podejrzewam ze to 15%
    to takie mega hiper extremum z calkowicie przekonstruowanym airboxem i
    mega hiper wydechem.

    Na Twoim miejscu bym sie cieszyl gdybym uzyskal te 8% a i do tego bedzie
    potrzebny doswiadczony stroiciel i hamownia.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-05-07 11:03:33
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Na Twoim miejscu bym sie cieszyl gdybym uzyskal te 8% a i do tego bedzie
    > potrzebny doswiadczony stroiciel i hamownia.

    8% uzyskam na samym PC i seryjnym motorze (nic nie zmieniane)?

    motor yamaha R6 2006 rok

  • 8. Data: 2009-05-07 11:11:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    bbl pisze:

    > 8% uzyskam na samym PC i seryjnym motorze (nic nie zmieniane)?
    >
    > motor yamaha R6 2006 rok

    Nikt Ci tego nie powie bez prob i bez pomiarow na hamowni.
    Ale ja osobiscie w to watpie.

  • 9. Data: 2009-05-07 11:24:15
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Nikt Ci tego nie powie bez prob i bez pomiarow na hamowni.
    > Ale ja osobiscie w to watpie.

    no to w takim razie moge zaskarżyć producenta że sprzedaje produkt niezgodny
    z opisem?

  • 10. Data: 2009-05-07 12:05:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    bbl pisze:

    > no to w takim razie moge zaskarżyć producenta że sprzedaje produkt niezgodny
    > z opisem?

    Alez oczywiscie. Powodzenia :)