  • 1. Data: 2019-02-12 17:50:58
    Temat: Pamięci serwerowe ECC na płycie nie ECC (teoretycznie, bo działają)
    Od: Swift <p...@g...com>

    Witam
    Płyta to stareńka Asus P5QL PRO, w sumie cztery sloty na pamięć, dwa zapełnione 2 GB
    pamięciami OCZ2VU8002G, które według specyfikacji są z ECC. Według specyfikacji
    płyty, powinny być pamięci nie ECC, ale jednak to działa. Nie mniej, gdzieś chyba
    czytałem, że w takiej sytuacji przy dodawaniu pamięci, należy już konsekwentnie
    dokładać moduły z ECC, bo inaczej całość nie zadziała.
    Czy faktycznie tak jest ?

  • 2. Data: 2019-02-12 21:46:56
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 12.02.2019 17:50, Swift wrote:
> [...]
    czytałem, że w takiej sytuacji przy dodawaniu pamięci, należy już konsekwentnie
    dokładać moduły z ECC, bo inaczej całość nie zadziała.

    mi internety w większości podpowiadają, że OCZ2VU8002G to pamięci
    unbuffered bez obsługi ECC.

    pozdrawiam
    geos

  • 3. Data: 2019-02-12 23:06:09
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 21:47:13 UTC+1 użytkownik geos napisał:
    > mi internety w większości podpowiadają, że OCZ2VU8002G to pamięci
    > unbuffered bez obsługi ECC.
    >
    > pozdrawiam
    > geos

    Dzięki. Faktycznie chyba to moja pomyłka. Przed zapytaniem sprawdziłem tu:
    https://www.memory4less.com/ocz-tech-2gb-ddr2-pc6400
    -ocz2vu8002g
    ale wygląda na to, że na tej stronie jest jednak błąd, bo na wielu innych w
    specyfikacji podają jednak non-ECC.