  • 1. Data: 2020-07-08 13:29:00
    Temat: Paragrafy za parkowanie z dala od kraweznika oraz na zieleni.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypomnijcie ustawę (kodeks) i paragraf/artykuł za parkowanie daleko od krawężnika
    (krawędzi jezdni) lub kołami na zieleni.

    Mam na osiedlu (budynki obok) niereformowalnych sąsiadów zapewne po ich awansie ze
    WSI do miasta - mieszkania po bańce (choć raczej
    wynajmują, poziom chamstwa najemców lokali jest wyraźnie wyższy niż właścicieli, co w
    ich mentalności zrozumiałe - narobią gnoju i
    spierdolą srać gdzie indziej), bryki po ćwierć bańki i oczywiście najmądrzejsi na
    całej osiedlowej WSI, na m.p. za 30 jedyne
    kawałków w podziemnym garażu na 200 miejsc już im nie starcza ani codziennego rozumu
    tez nie.

    Przy okazji: "obywatelskie powiadomienie" to jest w KPW czy w KPK?

  • 2. Data: 2020-07-08 14:37:05
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Przypomnijcie ustawę (kodeks) i paragraf/artykuł za parkowanie daleko od krawężnika
    (krawędzi jezdni) lub kołami na zieleni.

    Podać numer rachunku, czy sam znajdziesz i dobrowolnie wpłacisz na konto
    poszkodowanych przez analfabetycznych idiotów?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2020-07-08 18:01:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/07/2020 12:29, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > miejsc już im nie starcza ani codziennego rozumu tez nie.
    >
    > Przy okazji: "obywatelskie powiadomienie" to jest w KPW czy w KPK?

    Ta zawisc i dorabianie do wszystkiego ideologii Cie zniszczy od srodka.

  • 4. Data: 2020-07-08 18:12:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja zawistny? Że mam trzy miejsca garażowe, a komuś szkoda dudków i parkuje na środku
    drogi tak, że śmieciarka musi wjeżdżać na
    trawnik??
    Do tego spróbuj podejść, grzecznie zagadać (próbowałem).
    KRP ustawia takich do pionu (trenowane), choć niestety długo trwa.

    -----

  • 5. Data: 2020-07-10 08:55:18
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.07.2020 o 17:12, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Do tego spróbuj podejść, grzecznie zagadać (próbowałem).
    > KRP ustawia takich do pionu (trenowane), choć niestety długo trwa.

    zobacz jak się parkuje w UK
    https://youtu.be/7UTMSzMtyyk?t=2430
    tam to norma i nikt do nikogo pretensji nie ma, zdarzało się że autobus
    cofał, bo na dłuższym odcinku nie było wolnego miejsca żeby ustąpić tym
    z naprzeciwka albo strażak składał lusterka w zaparkowanych samochodach
    żeby wóz się zmieścił :) . To że poczekasz bo ktoś jedzie z naprzeciwka
    to norma.
    Wniosek: wyluzuj :)

  • 6. Data: 2020-07-10 09:33:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/07/2020 07:55, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > z naprzeciwka albo strażak składał lusterka w zaparkowanych samochodach
    > żeby wóz się zmieścił :) . To że poczekasz bo ktoś jedzie z naprzeciwka

    U mnie ostatnio ciezarowka z dostawa do Tesco nie mogla sie zlamac przez
    zle zaparkowane samochody, a ze bylo to po raz kolejny w tym miejscu
    (ludzie jezdzacy pociagiem do Londynu zaluja na parking) wiec policja
    odholowala kilka aut.

  • 7. Data: 2020-07-15 18:11:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-08 o 13:29, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > miejsc już im nie starcza ani codziennego rozumu tez nie.
    >
    > Przy okazji: "obywatelskie powiadomienie" to jest w KPW czy w KPK?

    Jakie miasto?
    W Warszawie jest do tego celu https://warszawa19115.pl/
    oraz apka.
    Być może w innych miastach też są podobne.