  • 1. Data: 2016-05-12 19:35:18
    Temat: Parowanie wartości w okienku pamięci
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Ciekawy problem:
    jest baza obiektów, mają po kilkadziesiąt unikalnych kluczy. Z drugiej
    strony jest baza kluczy z informacjami. Teraz chcę dopasować.
    Gdyby mieściły się w pamięci było by to trywialne - sortuję klucze
    jednej bazy i drugiej i idę porównując.
    Ale ani jedna ani druga nie mieści się w pamięci i jak to zrobić wydajnie?

  • 2. Data: 2016-05-12 20:10:22
    Temat: Re: Parowanie wartości w okienku pamięci
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 12.05.2016 o 19:35, Borneq pisze:
> [...]
    > jednej bazy i drugiej i idę porównując.
    > Ale ani jedna ani druga nie mieści się w pamięci i jak to zrobić wydajnie?
    Coś będę musiał poczytać o sortowaniu zewnętrznym

  • 3. Data: 2016-05-12 20:14:02
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    Wykorzystaj indeksowanie.

  • 4. Data: 2016-05-12 20:50:44
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 12.05.2016 o 20:14, M.M. pisze:
    > Wykorzystaj indeksowanie.

    W jaki sposób?

  • 5. Data: 2016-05-12 22:19:29
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, May 12, 2016 at 8:50:45 PM UTC+2, Borneq wrote:

    > W jaki sposób?

    Ile przypada modyfikacji (Twoich danych) na jedno parowanie?
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-05-12 22:30:09
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 12.05.2016 o 22:19, M.M. pisze:
    > Ile przypada modyfikacji (Twoich danych) na jedno parowanie?
    > Pozdrawiam
    Dane są już gotowe i nie modyfikuje się ich na szczęście

  • 7. Data: 2016-05-13 08:26:10
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, May 12, 2016 at 10:30:10 PM UTC+2, Borneq wrote:
    > Dane są już gotowe i nie modyfikuje się ich na szczęście

    To może index hash-table?

  • 8. Data: 2016-05-13 12:24:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 13.05.2016 o 08:26, M.M. pisze:
    > To może index hash-table?

    Tylko że ja nie znajduję jednego klucza, ale muszę wszystkie połączyć w
    pary.

  • 9. Data: 2016-05-13 14:39:49
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, May 13, 2016 at 12:24:43 PM UTC+2, Borneq wrote:

    > Tylko że ja nie znajduję jednego klucza, ale muszę wszystkie połączyć w
    > pary.

    Dlaczego hash-table nie jest odpowiednia aby połączyć wszystkie w
    pary?

  • 10. Data: 2016-05-13 16:17:37
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2016-05-12 o 19:35, Borneq pisze:
    > Ciekawy problem:
    > jest baza obiektów,
    /ciach/
    Ta baza obiektów, to baza danych? Jeśli tak, to będzie to łatwe.
    Jeśli nie - wrzuć je do bazy danych (np. SQLite) i będzie łatwe ;-)

    --
    wloochacz