  • 171. Data: 2016-10-13 19:09:39
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "slawek"

    > ludzi zatrudniam ja, a nie oni mnie.

    Umowa o pracę (tak samo o dzieło) to umowa wzajemna. Jeżeli nie
    będzie chętnych na pracę u ciebie, to nikogo nie zatrudnisz. Nawet
    jeżeli ktoś się znajdzie, to wątpliwe czy będzie to ktoś z elity, czy
    raczej student nie mający lepszych ofert.
    ---
    W Delphi tylko elita programuje :-)

  • 172. Data: 2016-10-13 19:15:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "slawek"

    > A potem znajdź mi w miarę nowoczesny język, który nie w=
    > yrobi u uczniów złych nawyków programistycznych, a jednocze=

    Blisko ideału jest ECMA Script, czy jak kto woli Java Script. Da się
    OOP, da się funkcyjne, da się na komórce, tablecie, da się w OSX i
    Linuksie. Zero instalacji kompilatorów itp. Od razu da się robić
    całkiem użyteczne rzeczy, zwłaszcza że są fajne biblioteki.
    ---
    Puknij się w głowę. Gówno zrobisz. Ludzie tu programują w różnych językach
    prawdziwe programy a Ty jakieś pierdoły wypisujesz bez sensu.

  • 173. Data: 2016-10-13 19:15:28
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 18:55:04 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik

    > Szczerze mówiąc C# sam nie wydaje się przesadnie majętny.
    > Na przykład, obsługa portu szeregowego jest Oficjalnie Zjebana,
    > i wygląda na to, że nie zostanie naprawiona.
    > ---
    > Co masz na myśli ?

    http://stackoverflow.com/questions/3230311/problem-w
    ith-serialport

  • 174. Data: 2016-10-13 19:19:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Od kiedy ustalona pozycja równa się przyszłości (OS/2, Nokia, SCO,)

    Możesz wywysać z palca jaka bedzie przyszlość albo możesz estymować na
    podstawie stanu rynku obecnie. Nauczanie Pascala nie mieści się nawet w
    wysysaniu z palca. Pascala naucza się wylacznie z powodu inercji
    biologicznej na uczelniach. Nie istnieją żadne inne powody ponieważ ten
    język jest tak kiepski że kazdy inny silnie typowany imperatywny język
    jest równie dobry + milion innych powodów.
    ---
    To w końcu równie dobre czy równie kiepskie ?

  • 175. Data: 2016-10-13 19:36:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-13 19:19, re wrote:
> [...]
    > jest równie dobry + milion innych powodów.
    > ---
    > To w końcu równie dobre czy równie kiepskie ?

    Kazdy silnie typowany powszechnie używany język zawiera w sobie
    praktycznie całość ficzerów pascala (to poziom kiespki czyli rownie
    dobry jak pascal) oraz dodatkowo dostarcza milion powodów bycia lepszym
    od pascala.

    Czepiać się to trzeba jednak umieć.

  • 176. Data: 2016-10-13 20:25:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Na przykład, obsługa portu szeregowego jest Oficjalnie Zjebana,
    > i wygląda na to, że nie zostanie naprawiona.

    Świetnie się składa, że o tym piszesz :-) Mam program w którym taki problem
    od dawna istnieje i nie został rozwiązany bo były ważniejsze tematy. Chodzi
    o porty szeregowe podłączane za pomocą USB, które w odróżnieniu od
    normalnych można odłączyć i wtedy zgłaszające wyjątek przy ich zwalnianiu.
    To chyba poprawne :-)

    W artykule http://stackoverflow.com/questions/13408476/ są podane sugestie
    dla rozwiązania tego problemu, więc chyba coś podłubię bo już wystarczająco
    naczytałem się :-)

  • 177. Data: 2016-10-13 20:33:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    praktycznie całość ficzerów pascala (to poziom kiespki czyli rownie
    dobry jak pascal) oraz dodatkowo dostarcza milion powodów bycia lepszym
    Nie sądzę.

    Czepiać się to trzeba jednak umieć.
    ---
    Osobiście uważam, że współczesny Pascal jest równie dobrym językiem do
    kodowania jak wiele innych (czytaj, nie jest kiepski tylko dobry). Gorzej z
    tworzeniem aplikacji biznesowych, ale ... skoro w złym PHP piszą aplikacje
    biznesowe to tym bardziej w dobrym Pascalu można.

  • 178. Data: 2016-10-13 20:42:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-13 20:33, re wrote:
> [...]
    > praktycznie całość ficzerów pascala (to poziom kiespki czyli rownie
    > dobry jak pascal) oraz dodatkowo dostarcza milion powodów bycia lepszym

    A kogo to obchodzi?

    > Czepiać się to trzeba jednak umieć.
    > ---
    > Osobiście uważam, że współczesny Pascal jest równie dobrym językiem do
    > kodowania jak wiele innych (czytaj, nie jest kiepski tylko dobry).

    Współczesny Pascal nazywa się Delphi i nic nie ma wspólnego z Pascalem i
    nie o nim tu mowa.

  • 179. Data: 2016-10-13 20:42:23
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 13 października 2016 20:25:26 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > dla rozwiązania tego problemu, więc chyba coś podłubię bo już wystarczająco

    Jak będziesz miał działające rozwiązanie, możesz dać znać.
    (Jak dla mnie wygląda na to, że ktoś w Microsofcie przekombinował,
    i zamiast wywoływać callbacki przy pojawieniu się danych na porcie
    szeregowym, .NET tworzy nowe wątki. To jest takie smutne, zważywszy
    na to, jak dobrze porty szeregowe są obsługiwane pod Linuksem.)

  • 180. Data: 2016-10-13 21:52:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > praktycznie całość ficzerów pascala (to poziom kiespki czyli rownie
    > dobry jak pascal) oraz dodatkowo dostarcza milion powodów bycia lepszym

    A kogo to obchodzi?
    ---
    Wszystkich poza Tobą ?

> [...]
    > kodowania jak wiele innych (czytaj, nie jest kiepski tylko dobry).

    Współczesny Pascal nazywa się Delphi i nic nie ma wspólnego z Pascalem i
    Mówisz, że lepiej wiesz o czym piszę ?