  • 1. Data: 2011-08-26 00:36:38
    Temat: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nikt nie wie, jak dokładnie wygląda piekło -- czy kotły
    ze smoła są dwuosobowe, czy jedno... Czy piekło ma
    charakter koedukacyjny... Itd...

    Ale ja wiem na pewno, że mój notebook przegrzewa się!!!
    Co zrobić, aby mu dopomóc? Jak nakłonić jego wentylator
    do wcześniejszego wchodzenia na wyższe obroty?

    Systemem jest WXP -- nie wiem, czy to ma znaczenie.
    Nie wiem, co może być przyczyną tego przegrzewania
    się i swoistej obojętności wentylatora. Gdy zaczyna
    nieźle kręcić, temperatura na rdzeniu dochodzi do
    100 stopni Celsjusza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-08-26 06:30:32
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 26/08/2011 01:36, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > się i swoistej obojętności wentylatora. Gdy zaczyna
    > nieźle kręcić, temperatura na rdzeniu dochodzi do

    Nie podales marki tego HP ani zadnych szczegolow dot. przegrzewania np.
    czy wiatrak wyje, nie wyje, z dziury wydobywa sie cieple/zimne
    powietrze, etc.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-08-26 07:16:38
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:j36pr1$a83$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Co zrobić, aby mu dopomóc? Jak nakłonić jego wentylator
    > do wcześniejszego wchodzenia na wyższe obroty?

    Skoro notebook się nie zatrzymuje to znaczy, że nie jest mu za ciepło.
    Niczego nie rób. Może poza przeczyszczeniem wentylatora i kanałów
    doprowadzających powietrze, jeśli takie są. I ciesz się, ze nie masz
    gorących klawiszy.

  • 4. Data: 2011-08-26 07:34:29
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!! [OT]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-08-2011 02:36, Eneuel Leszek Ciszewski rzecze:

    > ze smoła są dwuosobowe, czy jedno... Czy piekło ma
    > charakter koedukacyjny... Itd...

    A tak offtopicznie- czego uczą w tym piekle,
    że mogłoby mieć charakter koedukacyjny?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2011-08-26 07:40:56
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-08-26 08:30:32 niejaki G Nowak napisał:

    > Nie podales marki tego HP ani zadnych szczegolow dot. przegrzewania np.
    > czy wiatrak wyje, nie wyje, z dziury wydobywa sie cieple/zimne
    > powietrze, etc.

    dokładnie

    podaj więcej szczegółów
    marka lapka
    kiedy był czyszczony wiatrak
    czy ma dostatecznie dużo miejsca przy wlocie zimnego powietrza
    itp

    generalnie ja miałem podobne problemy ze swoim lapkiem
    -wymieniłem wiatrak na nowy (stary trochę buczał - więc dlatego
    -nowa pasta na wszystko co się dało (proc, grafika, ram)
    -wywierciłem otworki w podstawce żeby zimne powietrze miało swobodny
    przepływ
    -zainstalowałem mundry programik który sam steruje obrotami wiatraka w
    zalezności od temperatury

    w tej chwili mam 61* na gpu i 48* na cpu

    zauważyłem jeszcze dwie rzeczy:
    - w 99% mojego używania kompa gpu jest cieplejszy niż cpu
    - lapek mocniej się grzeje po podłaczeniu do zasilacza

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2011-08-26 07:53:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > się i swoistej obojętności wentylatora. Gdy zaczyna
    > nieźle kręcić, temperatura na rdzeniu dochodzi do

    Wyczyść styk wentylatora z radiatorem.

  • 7. Data: 2011-08-26 08:48:00
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Wyczyść styk wentylatora z radiatorem.

    Animka?

  • 8. Data: 2011-08-26 11:04:53
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Ale ja wiem na pewno, że mój notebook przegrzewa się!!!
    > Co zrobić, aby mu dopomóc? Jak nakłonić jego wentylator
    > do wcześniejszego wchodzenia na wyższe obroty?

    że Ciebie zacytuję:
    "Pamiętam opowiadania (ponoć autentyczne) z czasów wprowadzania sztućców...
    Ileż było podobnych uwag o... Widełkach -- o widelcu... Pamiętam tez nauki
    mycia w misce wstawianej w umywalkę...

    -- wstawiasz miskę tutaj
    -- wlewasz w nią wodę gorącą, później zimną,
    tak aby mieć tak ciepłą, jaką chcesz
    -- i myjesz się"

    umyj go.
    Przem

  • 9. Data: 2011-08-26 14:36:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:48, Andy Niwiński pisze:

    > "Nex@pl"<"nex[wytnij_to]"@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Animka?

    Nie trollu, to ty pod zmienionym nickiem. Mam tu na grupie pokazać
    wszystkim twoje zdjęcia, które mi kiedyś podsyłałeś chłopie małorolny
    szukający zony?

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-08-26 14:51:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "G Nowak" j37ei8$s61$...@i...gazeta.pl

    > Nie podales marki tego HP ani zadnych szczegolow dot. przegrzewania np. czy wiatrak
    wyje, nie wyje, z dziury wydobywa sie
    > cieple/zimne powietrze, etc.

    Marką jest Fujitsu Siemens. Model -- Esprimo Mobile V5545

    Wiatrak zaczyna pracować za późno, gdy temperatura jest już wysoka.
    Gdy notebook leży ;) spokojnie, temperatura na tym rdzeniu sięga
    raptem 50 stopni Celsjusza, ale gdy zaczynam czymkolwiek obciążać
    ten komputer, temperatura rdzenia szybko rośnie. Przy 95 stopniach
    Celsjusza mam włączany alarm, ale od 95 stopni Celsjusza do padnięcia
    (krytyczną jest ponoć 120 stopni Celsjusza) może minąć raptem kilka sekund.

    Alarm tak nastawiłem programem NHC. Jeśli nastawię niższą temperaturę,
    alarm włączy się bardzo wcześnie, tak wcześnie, że niewiele zdążę zrobić
    tym notebookiem, zanim włączy się ów alarm.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'