  • 1. Data: 2011-04-15 11:16:02
    Temat: Piekne zdjecia w portfolio.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Cycata:

    " ZROZPACZONA PANAA MłODA
    Mam poważny kłopot który sama sobie zrobiłam. Wynajęłam na ślub
    fotografa gdyż jego zdjęcia najbardziej nam się podobały. Cenowo też
    był konkurencyjny do innych ofert.
    Zdjęcia które nam zrobił jednak nie były takie jak oglądaliśmy podczas
    wstępnej rozmowy. Fotograf bronił się że zdjęcia zależą od pary
    młodej, i nie wszyscy są fotogeniczni. Wyszło że to z naszego powodu
    zdjęcia są nie ładne.
    Na jednym z forum przestrzegłam inne pary przed tym fotografem ale nie
    pisałam żadnych w jego stronę epitetów.
    Komuś też coś tam o tej całej sprawie powiedziałam. Nasz fotograf o
    tym wszystkim się dowiedział i podał mnie do sądu.
    Zadzwonił do mnie i poinformował mnie że będzie się ubiegał o wysokie
    odszkodowanie i że dodatkowo jeszcze chce powiadomić prokuraturę.
    Poradźcie co ja mam teraz zrobić.
    Chciałam fotografa przeprosić ale nie chciał o przeprosinach w ogóle
    słyszeć. Powiedziałam że opublikuje w Internecie tekst przepraszający
    ale on się na to nie zgodził.
    Co ja teraz mam zrobić?."
    Koniec cycatej
    ---------------------------
    Wlasnie dzieki moim knotom w portfolio, ja mam zawsze bardzo
    zadowolonych klientow.

    Ziggy Photo - Professional photographer.
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-04-15 11:39:55
    Temat: Re: Piekne zdjecia w portfolio.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 7:16 am, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Koniec cycatej
    > ---------------------------
    >  Wlasnie dzieki moim knotom w  portfolio, ja mam zawsze bardzo

    Musze dodac, ze mnie jako profesjonaliscie, nie zdazylo sie, aby
    klienci kiedykolwiek dostali odemnie gorsze zdjecia niz widzieli w
    portfolio.
    A juz za najwieksze kurestwo uwazam takie postapienia jak w przypadku
    tego niby zawodowca opisanego powyzej.
    To musial byc najpewniej artysata, wychowany na niniejszej grupie,
    przez tutejszych ludzi z dobrym gustem...
    - a moze to nawet ktorys z nich?
    Chyba musze sie szykowac na sprawe sadowa, ale nie omieszkam w razie
    czego zapodac, ktory to z nich.

    Zapodal

  • 3. Data: 2011-04-15 14:49:20
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Zygmunt Dariusz nadaje:
    > Musze dodac, ze mnie jako profesjonaliscie, nie zdazylo sie, aby
    > klienci kiedykolwiek dostali odemnie gorsze zdjecia niz widzieli w
    > portfolio.

    To prawda, ja też sprzedaję głównie zdjęcia z portfolio. Raz że są już
    gotowe a poza tym skoro te się podobają to po co ryzykować i robić
    kolejne.

  • 4. Data: 2011-04-15 15:10:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 10:49 am, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent Zygmunt Dariusz nadaje:

    > To prawda, ja też sprzedaję głównie zdjęcia z portfolio. Raz że są już
    > gotowe a poza tym skoro te się podobają to po co ryzykować i robić
    > kolejne.

    Jesli piszesz, ze tez sprzedajesz zdjecia z portfolio, to kto jeszcze
    procz ciebie to robi, bo zadnym cudem nie wychodzi to z cytatu na
    ktory odpowiadzasz.
    Czy nalezysz do tej wiekszj grupy spoleczenstwa, ktora nie potrafi
    czytac ze zrozumieniem?
    Kiedys juz zamieszcalem stosowny link.
    Jesli bedzie cie ciekawilo a sam nie poradzisz sobie ze znalezieniem
    tej informaci, to daj znac, ja zawsze chetnie pomagan nieudolnym.

  • 5. Data: 2011-04-15 15:43:36
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Zygmunt Dariusz nadaje:
    > Jesli piszesz, ze tez sprzedajesz zdjecia z portfolio, to kto jeszcze
    > procz ciebie to robi, bo zadnym cudem nie wychodzi to z cytatu na
    > ktory odpowiadzasz.

    Raz ci się zdażyło powiedzieć coś szczerze od serca a teraz się
    zarzekasz że niby zostałeś źle zrozumiany. Skoro udało ci się kiedyś
    sprzedać jakieś zdjęcia z portfolio to przecież nie grzech. Gorzej
    byłoby chyba gdyby nikt ich nie chciał i dlatego zapełniały twoje
    portfolio?

  • 6. Data: 2011-04-15 16:38:36
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Musze dodac, ze mnie jako profesjonaliscie, nie zdazylo sie, aby
    >klienci kiedykolwiek dostali odemnie gorsze zdjecia niz widzieli w
    >portfolio.

    No ale to jest Twoja ocena.
    A co byś zrobił, jakby para młoda oświadczyła Ci, że nie jest zadowolona z
    Twoich zdjęć? :-)

  • 7. Data: 2011-04-15 17:26:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 12:38 pm, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > No ale to jest Twoja ocena.
    > A co byś zrobił, jakby para młoda oświadczyła Ci, że nie jest zadowolona z

    Wskaz to miejsce, w ktorym o tym napisalem.

  • 8. Data: 2011-04-15 17:46:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 12:38 pm, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    Jesli w twojej ocenie, zona cie nie zdradza, to nie ma sprawy.
    Wszystko jest git.
    Uwazasz, ze powinienem wywiad przeprowadzac, czy przypadkiem jakis
    klient jest niezadowlolony?
    Jesli nie reklamuje, nie skarzy sie i nie "pociaga za konsekwencje",
    to wszystko jest git.

    > A co byś zrobił, jakby para młoda oświadczyła Ci, że nie jest zadowolona z
    > Twoich zdjęć? :-)

    Pytanie z cyklu: co by bylo, gdyby...?

    Na okolo 2 tysiace slubow, obfotografowanych osobiscie, nie mialem
    zadnej reklamaci tego typu.

    Opisywalem niedawno o dwoch sprawach jakie mialem z klientami i w obu
    przypadkach nie mieli podstaw reklamacji.
    W pierwszym przypadku uznala tak komisja cechowa okolo 30 lat temu w
    polsce, a w drugim przypadku uswiadomil klienta jego wlasny adwokat w
    USA kilkanascie lat temu.

  • 9. Data: 2011-04-15 17:57:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 1:26 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    wiadomościnews:a220c3e9-e36c-44cf-ab1e-62a324709e9f@
    m7g2000vbq.googlegroups.com...

    > Wskaz to miejsce, w ktorym o tym napisalem.

    Mialo isc pod inny post i cytat.