  • 1. Data: 2023-09-22 17:06:54
    Temat: Pieprzone T-Mobile
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    A tak tych łachmytów chwaliłem. Jest jeszcze jakiś  operator na terenie
    Polski który włącza licznik transferu dopiero wtedy gdy wyczerpie się
    limit z wcześniejszego doładowania czy promocyjnych GB?

  • 2. Data: 2023-09-22 18:05:46
    Temat: Re: Pieprzone T-Mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Sep 2023 17:06:54 +0200, Trybun wrote:
    > A tak tych łachmytów chwaliłem. Jest jeszcze jakiś  operator na terenie
    > Polski który włącza licznik transferu dopiero wtedy gdy wyczerpie się
    > limit z wcześniejszego doładowania czy promocyjnych GB?

    A dokladnie to o co chodzi?
    Licznika ci nie wlaczyli czy co?

    I tak chyba dobrze, bo inni to potrafią przejsc na wczesniejsze
    doladowanie dopiero jak sie wyczerpie biezące ...

    J.

  • 3. Data: 2023-09-22 18:11:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.09.2023 o 18:05, J.F pisze:

    > A dokladnie to o co chodzi?
    > Licznika ci nie wlaczyli czy co?
    >
    > I tak chyba dobrze, bo inni to potrafią przejsc na wczesniejsze
    > doladowanie dopiero jak sie wyczerpie biezące ...

    Jebać frajerów prepajdziarzy/cebularzy :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-09-22 19:58:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Na wisienkach tyle zarobiłeś że dziadujesz na doładowaniach?

  • 5. Data: 2023-09-23 08:46:23
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    >
    > I tak chyba dobrze, bo inni to potrafią przejsc na wczesniejsze
    > doladowanie dopiero jak sie wyczerpie biezące ...

    Włączyli, i właśnie wzorem Orange tak zrobili. - Transfer liczą z nowego
    doładowania a stare niewykorzystywane środki w spokoju czekają na
    wygaśnięcie. Nagłej qrwicy można dostać z tymi złodziejami.

  • 6. Data: 2023-09-23 08:46:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.09.2023 o 19:58, _Master_ pisze:
    > Na wisienkach tyle zarobiłeś że dziadujesz na doładowaniach?

    Co to znaczy "dziadujesz" w mojej sytuacji??? Gnoje zwyczajnie mnie
    okradają z czegoś za co im zapłaciłem.

  • 7. Data: 2023-09-24 10:38:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-23 o 08:46, Trybun pisze:

    > Co to znaczy "dziadujesz" w mojej sytuacji??? Gnoje zwyczajnie mnie
    > okradają z czegoś za co im zapłaciłem.

    To JEST twoja WINA ;-)

    Źle wybrałeś kontrahenta.

    Źle wybrałeś ofertę.

    Nie doczytałeś cenników i regulaminów.

    Oskarżasz o KRADZIEŻ sztab specjalistów który miesiącami pracował w
    pocie czoła aby właśnie tak to działało i było oparte o przepisy prawa.

    A dziadujesz bo w XXI wieku nawet nie zarabiając średniej krajowej można
    podpisać abo. z odpowiednią ilością minut i transferu aby wystarczyło i
    abyś nie musiał się tym zajmować i denerwować i wypisywać o tym w
    internetach. Szkoda życia.

    Tak działają promocje. Nie ma darmowych obiadów. ;-)

  • 8. Data: 2023-09-24 12:27:16
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.09.2023 o 10:38, _Master_ pisze:

> [...]
    > wypisywać o tym w internetach. Szkoda życia.
    >
    > Tak działają promocje. Nie ma darmowych obiadów. ;-)

    Ci "specjaliści" tylko opieszałości polskich organów kontrolnych
    zawdzięczają to że jeszcze nie dostali adekwatnej do poziomu
    bezczelności i rozmiaru oszustwa kary.
    Żadne promocje i inne ich duperele mnie nie interesują. Idzie mi tylko o
    wykorzystanie w spokoju środków za które im zapłaciłem. Ale jak widać to
    jest ponad siły tych złodziei.. Mamią klientów gruszkami na wierzbie a
    nie potrafią, nie chcą wywiązywać się z podstawowych spraw.
    Wypisz wymaluj, jakby patrzeć na PiSuarów, nie zwaloryzują uczciwie
    emerytur a mamią Polaków jakimiś trzynastkami.

  • 9. Data: 2023-09-24 12:30:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2023 10:38:54 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    > internetach. Szkoda życia.
    >
    > Tak działają promocje. Nie ma darmowych obiadów. ;-)

    Poza tym w T-Nobile można chyba (nadal) wziąć internet bez limitu.
    Ja mam tak na kilku telefonach + karty do modemów i routera, ale umowę
    podpisywałem wiele tat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2023-09-25 19:28:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Sep 2023 08:46:23 +0200, Trybun wrote:

    > Włączyli, i właśnie wzorem Orange tak zrobili. - Transfer liczą z nowego
    > doładowania a stare niewykorzystywane środki w spokoju czekają na
    > wygaśnięcie. Nagłej qrwicy można dostać z tymi złodziejami.

    No coz - uslugi telefoniczne stale taniały, a inflacja rosła.

    Byc moze doczekalismy tych czasów, ze teraz juz będą drozec ...

    J.