  • 1. Data: 2015-09-03 15:14:35
    Temat: Pierwszy zakup
    Od: CzornY4Ever <czarnymistrz234@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, mam problem z wyborem dwukołowca myślałem nad enduro lub ścigaczem.
    Cena do 50zł miesięcznie. Wrazie czego mam 146cm i ważę 32kg. PS: to
    będzie mój pierwszy motorower.

  • 2. Data: 2015-09-07 22:32:16
    Temat: Re: Pierwszy zakup
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    CzornY4Ever <czarnymistrz234@_nospam_gmail.com> wrote:

    > Witam, mam problem z wyborem dwukołowca myślałem nad enduro lub ścigaczem.
    > Cena do 50zł miesięcznie. Wrazie czego mam 146cm i ważę 32kg. PS: to
    > będzie mój pierwszy motorower.

    32 kg...

    Boże, 1/3 mnie.

    Aż boję się pytać, ile masz lat.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2015-09-08 20:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik CzornY4Ever czarnymistrz234@_NOSPAM_gmail.com ...

    > Witam, mam problem z wyborem dwukołowca myślałem nad enduro lub
    > ścigaczem. Cena do 50zł miesięcznie. Wrazie czego mam 146cm i ważę
    > 32kg. PS: to będzie mój pierwszy motorower.

    Polecam rower...

    Okreslajac kwote chyba przydałoby sie tez okreslic czas - 50zł przez 30 lat
    to kupa kasy...