  • 1. Data: 2014-08-08 23:20:57
    Temat: Play Fresh - czy dalej jest ta taryfa...?
    Od: "tony" <t...@l...tony>

    Wklepanie krotkiego kodu powoduje otrzymanie komunikatu: Brak dostepnych
    taryf, na ktore mozna by dokonac migracji. :(

    Od rana szwankuje Play24 tak, ze przy probie zmiany taryfy wywala sie ciagle
    blad :(

    Ktos cos wie?

    Konsultant w punkcie powiedzial, ze od 1.08.2014r Fresh jest juz nie
    wspierany...

  • 2. Data: 2014-08-09 06:50:44
    Temat: Re: Play Fresh - czy dalej jest ta taryfa...?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 8 Aug 2014 23:20:57 +0200, "tony" <t...@l...tony> wrote:

> [...]
    >blad :(
    >
    >Ktos cos wie?
    >
    >Konsultant w punkcie powiedzial, ze od 1.08.2014r Fresh jest juz nie

    Bzdury jakieś gada. Od kilku dni jest jakaś awaria dotycząca zmian
    taryf.
    Rozumiem że połączenia wychodzące aktywne są? bo to jest warunek
    zmiany taryfy.
    Tu masz poradnik i krótkie kody:
    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    ta
    Z innych taryf niż fresh musisz najpierw przejść na fresha
    podstawowego *163*2# i dopiero potem na którąś z pozostałych taryf.
    Próbuj albo bezpośrednio kodami, albo przez *163# albo przez play24
    jeśli nic nie pomoże to albo zadzwoń do boku żeby ręcznie zmienili
    albo napisz zgłoszenie przez play24 i podaj jego numer w dziale pomocy
    play na forumplay.pl z prośbą o przyspieszenie sprawy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-08-09 14:30:45
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2014-08-09 06:50, dizel pisze:

    > podstawowego *163*2# i dopiero potem na którąś z pozostałych taryf.
    > Próbuj albo bezpośrednio kodami, albo przez *163# albo przez play24

    Ja właśnie niedawno zmieniałem i kodem nie poszło. Ale przez Play24 się
    udało, nowa taryfa była po kilku minutach.

    Pozdrawiam,
    Paweł