  • 1. Data: 2009-02-04 19:52:06
    Temat: Play - jaki teraz telefon?
    Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid>

    Witam;

    Zdecydowalem sie wziac dla zony telefon w Play "LG KU990" jest cos lepszego w cenie
    1zl przy abonamencie 65zl (9m-cy po 37,50, reszta 50zl)
    Zastanawiam sie czy jest cos lepszego od tego telefoniku w tej samej cenie, badz
    nieznacznie wyzej czy jest to juz ideal w swojej klasie ?

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2009-02-05 09:37:48
    Temat: Re: Play - jaki teraz telefon?
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    JP wrote:
> [...]
    > Zastanawiam sie czy jest cos lepszego od tego telefoniku w tej samej
    > cenie, badz nieznacznie wyzej czy jest to juz ideal w swojej klasie ?

    Poczytaj tu:
    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1246
    jest 476 opinii o tym fonie.
    I tysiące o innych.

    pozdr.

  • 3. Data: 2009-02-06 08:43:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JP" napisał:

> [...]
    > cenie,
    > badz nieznacznie wyzej czy jest to juz ideal w swojej klasie ?

    Samsung F480. Mniejszy, lżejszy, lepszy aparat, brak dyndającego rysika,
    ale - jak to w Samsungach - Java naookoło dupy. Trochę mniejsza (w stosunku
    do Viewty) rozdzielczość wyświetlacza praktycznie nieodczuwalna, tym
    bardziej, że nie trzeba kręcić "obiektywem" coby przewinąć ekran. Tydzień
    temu wziąłem go w tej właśnie taryfie i tyle go widziałem. Żona,
    dotychczasowa użytkowniczka LG KU990, ani myśli wypuścić go z rąk. Na razie
    się nie buntuję, bo dorzynam na końcówce abonamentu w Plusie starego SE,
    który przynajmniej ma latarkę, czego nie da się powiedzieć o ww. LG i
    Samsungu ;->

    JoteR